Monday, January 9, 2012

Juara MasterChef Malaysia Milik Dr Ezani



semalam terpacak depan tv gara-gara nak tahu sapa Juara Masterchef..walaupun peserta pilihan aku Zamir tak de.takpela dik,bawak bersabar ye..mungkin rezki Zamir kat tempat lain.hehe (macam la dia kenal aku siap ber 'adik' bagai)

TAHNIAH DR EZANI..saya paling suka tengok senyum awak dengan gigi tersusun dan koleksi tudung awak tu..beli kat mana ye?

RM 100 RIBU wow..berbaloi la

tapi tahniah juga pada Wahidan kerana berjaya sampai peringat akhir..dia kata 'w,pun tak dapat jadi juara tapi lepas ni orang dah kenal saya' ;)positif thinking..kelas kau Wahi

6 comments:

lieynanilaz said...

Irfa....dah dia dr.gigi..mestilah gigi cantik!!....

saya pun suka zamir lagi tapi bukan rezeki dia...:)

diana said...

bagus la ezany yang menang..tak mau la wAhidan menang..tak suka sebab peluh dia banyak sangt..
ekekekk

Yellow said...

Kelas Ezani, bukan setakat cungkil gigi je, cungkil buah, sayo, ayam pon pandai

Irfa said...

LIENALINAZ..
mmg bukan rezki zamir.tapi takpela..ezany pun mmg berbakat

DIANA..
oh yer ker?tak perasan la wahi itu berpeluh sakan..nebes kot ;)

YELLOW ..
tu lah pasal..untung sapa kawen ngan dia.eh ker dah kawen?kena gugel nih

rumah kuning said...

sama le kita. sebelum jam 9, semua keja beres sbb nk tengok sapa menang masterchef m'sia.

Irfa said...

RUMAH KUNING..
hari2 tunggu masterchef tapi masak menu itu itu jugak :)