Monday, January 30, 2012

Kisah 5 Jari

tadi macam biasa la jengah blog kengkawan.dan terbaca kisah BILA SUAMI JATUH CINTA LAGI KAT BLOG KAK WOS (baca je dan hati tergedik-gedik nak komen tapi tak boleh.huhu).nak baca sila kesana ye.tak baik copy apa yang orang lain tulis.tak gitu kak wos?ai like kak wos..



KATA HERO(rujuk gambar dari kanan ke kiri):

1-JARI IBU

2-JARI PETUNJUK

3-IBU HANTU

4-JARI YANG MANIS

5-IBU KELINGKING

hambek ko.anak sapa la ni :)

13 comments:

Aidah said...

Hebat tangan yang berjari jemari sangat versatile itu. Ada yang boleh beri petunjuk dan ada jugak yang mak kepada hantu. Kahkahkah.

Fida Ghazi said...

comelnya! jari petunjuk tu boleh tunjuk arah tak?

izawani said...

Arghhh... akak pulak, bukan somi yang jatuh cinta... tapi akak nih hah yang jatuh chenta... nak wat camna nih ?

Huhuhu...

Zareda Norman said...

Isu cinta mmg tak habis habis... :-)

diana said...

jari pentunjuk??
ok lagi...
ibu hantu yang tak boleh tahan tu..
muahahaha

Lady Windsor said...

Irfa, kim salam kat hero..he's smart! Hehe...

fieda said...

hehehe..

Hidemichi said...

bila sebut ibu hantu tu tak terasa ke?hehehe

kasihibu said...

hehehehe...akak pun pernah buat en3 pasal kenal jari tu, anak dara yang ke-3
tiba tang jari hantu kami tak ajar jari hantu tapi kami ajar dia jari Athirah ;p

Adzrien Shoppe said...

jari jemari...he..he.. kena baca.

kayna said...

ibu kelingking... kih2...

Anonymous said...

Generally I do not read artiсle οn blogs, but I wish to say
that this ωritе-up veгy fοrced me to
try anԁ do it! Yοur writing ѕtylе has
bеen amazed me. Thank yоu, quite nice article.
Here is my weblog iphonefix

Anonymous said...

Hello there! Ӏ сould hаve swoгn I've been to this site before but after browsing through some of the post I realized it's new
to mе. Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be bookmaгking and checking
back fгequentlу!
Also visit my homepage : ifix4you - ios 5.1.1 jailbreak