Thursday, February 23, 2012

Wordless Thursday ;)



menu bekfes (roti je yang aku buat..telur sama paru itu dibeli)sejak pakai bengkung ni takleh makan banyak..cepat kenyang.tapi bila buka bengkung?sendiri mau ingat la :)



spek mata senget benget di kerjakan oleh si dara kecik.huhu.siapa harus di persalahkan?

1-aku kah yang salah letak tempat yang mudah di capai tangannya?

2-dara kecit kah kerana dia pantang nampak spek mata?spek ayahnya 2 kali jadi korban.

3-kualiti spek yang kurang bermutu?

sila jawab :)

19 comments:

~ yus ~ said...

Kalau ada anak kecik, spek memang mudah jadi senget benget irfa...

On diet ke? kalau akak mkn banyak tu tak cukup...huhu

pB said...

Adam sangat sangat suko gigit slipar tokma ....

patae kelih slipae tu , mesti dio ambik

Irfa said...

KAK YUS..
bukan diet kak.pakai bengkung utk sakit pinggang ni rasa macam cepat kenyang.ketat kot :)

KAK PB..
slipar kat luar umah @ dalam umah?spek ni kali ke2 kena macam ni.kali pertama dulu sib baik hantar kedai dia repair percuma je..kali ke2 ni belum pegi lagi..pakai jelah selagi boleh

kakcik said...

Kualiti spek tu yang salah kot. :)

Irfa said...

KAKCIK..
rasanya pun begitu juga(taknak ngaku diri sendiri cuai.huhu)sbb spek itu tak sampai rm100 pun

Aidah said...

Kalau tanya mak akak, dia tentukan salahkan kita sebab letak tempat yang senang dicapai oleh cucu yang paling disayangi tu. Hahaha.

cheqna said...

jawpan cheqna no 4
eh tak de erk??
hehehehehe
semua jawapan di atas la...boleh??=)

mummY daniSha said...

danisha suke kerjakan spek nenek..kene letak tinggi2 hehee...wahhhh pakai bengkung jenis ape kak?OK x?sy ada beli premium beautiful dulu..tp lepas preggy terus x muat lgsg sampai skang..rasa cam membazir je...dahla beli 2 set..haisssshhh bile mau kuuwus ni huhu

-gedek! said...

pakai gogal berenang yg ada power tu...

muslimah rempit said...

Dia nak suruh irfa tuka spek mata baru...
Mesti dia kata 'boring suda' asyik tengok spek itu saja hahaha *gelak ja at cikit jer hihihihi*

Irfa said...

KAK AIDAH..
kalau mak saya pun sama.kita jugak yang kena nanti.so x payahla citer kat dia.nanti telinga kita gak yg panas :)

CHEQNA..
no 4?okey jap saya tambah.buh banyak2 sebab nanti org baca pun bosan

MUMMY DANISHA..
itu bengkung bukan untuk canti tapi untuk 'membaik pulih' pinggang :) tp beautiful tu pun org kata bagus jugak utk betulkan pinggang.cuma reganya tu pikir 16kali

Irfa said...

BRO GEDEK..
tapi saya bukan nak gi berenang :)

MUSLIMAH REMPIT..
agaknya lah..bosan kot umie pakai spek.nak suh umie pakai kanta lekap pasni ;)baru biru mata hitamku

Pok Amai-Amai said...

Heheheh...aku rs entri ko yg nie cute la. Mmg spontan eh?

Irfa said...

FARA..
aku ni takde simpan draft.apa terlintas itu lah yg aku tulis.sbb tu x reti tulis panjang2.

Kakzakie said...

Bagus juga berbengkung ye... tak boleh makan banyak. Anyway ingat kata misi semalam kan bukan utk kurus tapi utk sihat kan:)

Spek tu jangan salahkan sikenit. Masa ini otak dia sedang ligat - siapa lalai tunggulah akibat..

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Bermula no 1, dan kemudian no 3.

lieynanilaz said...

irfa...yg kamu pegi fisio tu sebab sakit pinggang kerr???

Irfa said...

KAK ZAKIE..
hehe..mmg pun.bengkung untuk betulkan pinggang bukan bengkung nak bagi ramping.1/2 hari je boleh pakai.ptg dah bukak..tak tahan la ;( slow-slow la..

psl spek tu sy juga menyalahkan diri sendiri ;(

UNCLE LF..
like ;)

LIENANILAZ..
ha'ah.

Mama Ema said...

spek ema pun senget ni.. tak boleh nak salahkan anak juga..