Wednesday, March 28, 2012

Wordless Wednesday



PAGI NI..
tekak sakit + hidung tersumbat + mata pulak macam ada pasir..pakej yang lengkap kalau dapat mc.huhu.si kenit pun meragam malam tadi.tak lena tido sebab hidung tersumbat.sabarlah Irfa oi..bertahun,berbulan,berminggu sihat je..baru sehari selsema dah kecoh..layan

6 comments:

misya said...

musim demam skrg ni,sya baru jer baik demam

Rai Ourkizuna said...

minum air suam banyak..lebihkan rehat..rajin2 kumur2..

oren said...

akak kena lps balik terengganu hari tu..mc smpai 2 hari..ehehe..

kalo demam, tahan lagi..tapi bila masuk sakit tekak n selsema, mmg mcm kain buruk..melepek jek lah..byk hari gak tak pasang ekon kat umah sbb anak2 pon selsema, tak leh tido sbb hidung tersumbat..

get well soon yer..mmg sekarang kan cuaca panas semacam..tu yg byk batuk/sakit tekak...

Munnafendy said...

ala kesiannya..mak n anak sama2 xsihat...tido berjemaah la kjap lg ye =)

cheqna said...

take care

Cik Ina Do Do Cheng said...

irfa moga cepat sembuh ye, cik ina baru lepas.