Wednesday, April 4, 2012

Abam Demam Lagi

aku ingatkan kisah abam yang demam tu dah selesai.tapi demam tu on off pulak jadinya.hari isnin pegi sekolah macam biasa..selasa semalam pun okey je.tapi petang semalam demam balik.oh risaunya hati.

pagi ni ayahnya bawak gi klinik.aku tak dapatlah nak teman lagipun ayahnya keje petang sempatlah bawak dia ke klinik.baru jap tadi cik abe sms katanya abam kena ambik darah dan bacaan darah abam ada infection.besok pagi kena datang ambik darah lagi dan dipesan minum banyak air.apa maknanya tu yer?

harap abam tak apa-apa :(

Update 5 April (Khamis)
-alhamdulillah..bacaan darah hari ke2 kembali normal
syukur pada Allah

7 comments:

Acik Erna said...

maknanya suspek denggi..bagi minum air banyak..100 plus dan jus jambu batu..kalau sempat buat sup ketam..selalu doc cakapa macam tu bila ada yang demam berulang ulang

bangsawan nilai said...

skrg cuaca tk menentu. tu yg demam tu...

Pok Amai-Amai said...

A`ah, saspek denggi. Minum air byk2 tau!

Irfa said...

KAK ERNA..
:(
itu sgt merisaukan.kalau ikut hati nak ambik cuti je hari ni dan esok.
dah bagi minum 100plus tadi

Irfa said...

BANGSAWAN-NILAI..
mungkin jugak
skrg hujan kejap jugak

Irfa said...

FARA..
harap2 tidak la

Nieza said...

Salam kunjung balas ke sini, tq sudi singgah my blog..kita sebaya yer.:)