Tuesday, April 24, 2012

Perpindahan Itu Sungguh Memenatkan

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pepagi dah nak menjerit :(
tak kisah la pindah rumah ke pindah opis ke
yang aku tahu..pindah je mesti memenatkan
memula kena kemas barang nak pindah
dah pindah nanti..kena kemas lagi kat tempat baru



lompat je cam ikan ni ..tak payah bawak apa-apa,bawak badan je best kot



belum pindah pun aku dah rasa penat.
sambil tengok kotak-kotak depan mata ni
aku masih duk fikir nak kemas yang mana dulu
yang atas meja @ yang bawah meja?

sapa nak tolong aku kemas ni?
cepat angkat keyboard.........

19 comments:

Mak Wardah said...

Irfa, jauh akak tak boleh tolong....Irfa kena jugak buat sendiri

Lady Windsor said...

pindah tempat keje ke? arghhhhh saya cukup tensen kalu pindoh2 ni..bayangkan saya mengalami keje pindah randah sebanyak 12 kali sejak dok KL...sigh! betullah org kata pindah banyak kali papa kedana..bukan papa kedana apa, setiap kali pindah ada pinggan pecah sebiji lah, buku hilang sebijilah...sayang gak tu...

pB said...

pindoh mano pulok ???

Irfa said...
This comment has been removed by the author.
kakchik@ella said...

pindah la sebelah off KC .. blh KC tolong. hehehe.

Rai said...

pindah yang ko cakap tu eh.. hehe.. selamat maju jaya ye.. kalau ko pindah subang aku dulu yang melompat..kena tolong pun takpe irfaaa

Pok Amai-Amai said...

Babe, opis ko nak pindah ke? Aku teringin nak gotong-royong pindah opis. Tapi, opis aku je le. Bukan opis ko or opis org lain. Hahahahah!

lieynanilaz said...

sakit kepala bila kau sebut pindah!!..aku bakal pindah umah...hohoho..

sapa nak tolong ...meh!1...haha.

ainnoraini said...

jauh tu nk tolong..kalau dekat no hal punya lahh..

aNIe said...

Irfa...akak jauh ... kalau tak boleh akak dtg tolong

Irfa said...

takpelah..tlg baca jelah :)

Irfa said...

12 kali pindah?
mesti double tensen kan?
apa boleh buat..terima jelah..
ada org kata'kaki katil pun boleh goyang kalau pindah rumah banyak kali'mana tak nya..bukak pasang..bukak pasang mana tak goyang.hehe

Irfa said...

naik 1 tingkat je :)

Irfa said...

;)
akak nak datang tengok je boleh kot

Irfa said...

tak berbaloi nak datang pun :)

Irfa said...

lagi stress pindah umah..tolong tengok je buleh?

Irfa said...

sampainya hati mu :(
nyanyian ameng spring

Irfa said...

banyak jauh wooooooooo
kalau aku pindah sana..ko kena belanja aku bekfes dan lunch hari-hari
nak ke?
tau takut........

Irfa said...

takpelah kak chik..dah kemas dah sikit2 ni
rasa banyak yag buang lagi ada..silap2 angkat satu kotak je