Tuesday, April 24, 2012

Perpindahan Itu Sungguh Memenatkan

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pepagi dah nak menjerit :(
tak kisah la pindah rumah ke pindah opis ke
yang aku tahu..pindah je mesti memenatkan
memula kena kemas barang nak pindah
dah pindah nanti..kena kemas lagi kat tempat baru



lompat je cam ikan ni ..tak payah bawak apa-apa,bawak badan je best kot



belum pindah pun aku dah rasa penat.
sambil tengok kotak-kotak depan mata ni
aku masih duk fikir nak kemas yang mana dulu
yang atas meja @ yang bawah meja?

sapa nak tolong aku kemas ni?
cepat angkat keyboard.........

19 comments:

  1. Irfa, jauh akak tak boleh tolong....Irfa kena jugak buat sendiri

    ReplyDelete
  2. pindah tempat keje ke? arghhhhh saya cukup tensen kalu pindoh2 ni..bayangkan saya mengalami keje pindah randah sebanyak 12 kali sejak dok KL...sigh! betullah org kata pindah banyak kali papa kedana..bukan papa kedana apa, setiap kali pindah ada pinggan pecah sebiji lah, buku hilang sebijilah...sayang gak tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 12 kali pindah?
      mesti double tensen kan?
      apa boleh buat..terima jelah..
      ada org kata'kaki katil pun boleh goyang kalau pindah rumah banyak kali'mana tak nya..bukak pasang..bukak pasang mana tak goyang.hehe

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. pindah la sebelah off KC .. blh KC tolong. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpelah kak chik..dah kemas dah sikit2 ni
      rasa banyak yag buang lagi ada..silap2 angkat satu kotak je

      Delete
  5. pindah yang ko cakap tu eh.. hehe.. selamat maju jaya ye.. kalau ko pindah subang aku dulu yang melompat..kena tolong pun takpe irfaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak jauh wooooooooo
      kalau aku pindah sana..ko kena belanja aku bekfes dan lunch hari-hari
      nak ke?
      tau takut........

      Delete
  6. Babe, opis ko nak pindah ke? Aku teringin nak gotong-royong pindah opis. Tapi, opis aku je le. Bukan opis ko or opis org lain. Hahahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampainya hati mu :(
      nyanyian ameng spring

      Delete
  7. sakit kepala bila kau sebut pindah!!..aku bakal pindah umah...hohoho..

    sapa nak tolong ...meh!1...haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi stress pindah umah..tolong tengok je buleh?

      Delete
  8. jauh tu nk tolong..kalau dekat no hal punya lahh..

    ReplyDelete
  9. Irfa...akak jauh ... kalau tak boleh akak dtg tolong

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;)
      akak nak datang tengok je boleh kot

      Delete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)