Monday, May 28, 2012

Ada 3 Cerita Tapi............

Hai korang ;)
ada 3 cerita nak share ngan korang tapi cerita belum karang lagi

1-pertemuan semula selepas 16 tahun

2-jumpa blogger,beliau belanja aku kepci ;)

3-jalan-jalan ke Dataran Nilai (Dataran Nilai pun mau citer ker?igtkan citer jalan-jalan ke Trafagar Square)

okey..kendian baru citer,bagi tajuk dulu (bajet macam ada orang kesah).

12 comments:

Rai said...

oh..blogger mana ko jumpa? olos.. nak ikuttt..

aku tak pegi pun putrajaya tu kekdahnya..hampehh

NenetPenne (NP) said...

tu jer???

Irfa said...

NET..
hehe..mmg tu jer pun
gatal tangan kalau tak apdet

Irfa said...

Rai..
adalah :)
ko kenal pun
tak pegi ker?aku balik cheras jap tapi tak sempat la nak kol ko
lagipun masa sgt terhad.huhu

sabar yer..kita hanya merancang,Allah jua yg menentukan

Kakzakie said...

Ada reunion ke? Kalau betul mesti banyak cerita.

bangsawan nilai said...

lebih gempak tajuk kalau jumpa bangsawan nilai kat dataran nilai...ha ha

m.u.l.a.n said...

cepaaaattt laaaa citeerrrrrr...

lieynanilaz said...

ko jumpa aku kan...haha.

Irfa said...

KAK ZAKIE..
bukan reunion ramai2..kebetulan kawan lama zaman skolah datang ke airport.mmg cerita tak abis sbb dia tgh keje..maybe next time jumpa lagi

Irfa said...

BANGSAWAN NILAI..
kalau jumpa kat luar..agak2 kenal ke?
hehe

Irfa said...

m.u.l.a.n........
okey..dah ;)

Irfa said...

LIENANILAZ..
oh yer ker?okey..next entri aku tulis kisah jumpa ko
dalam mimpi kan?...............