Thursday, May 24, 2012

'Sabar Umie'..itu kata kakak

HARI NI..KHAMIS,dan khamis adalah hari terakhir sekolah di negeri Kelantan.esok bermulalah cuti sekolah 2 minggu.ayahnya baru jap tadi 'terbang ke kelantan' untuk ambik kakak.malam nanti sampailah kakak ke sini.

semalam kakak call tanya 'baju apa kakak nak bawak balik,Umie?'.aku cakap 'bawak yang perlu aja.kat umah ada lagi baju kakak.pakai je apa ada'.pastu aku cakap la 'tak sabar tunggu esok.tak sabar nak jumpa kakak'.korang tahu dia kata apa 'sabarlah Umie'.adoyai..

2 minggu cuti.kemana kita yer?eh!anak je cuti..mak ayah tetap kena keje yer..

apdet kembali jam 2.50 ptg:
-cik abe dah sampai kampung..katanya 'kapal nak balik dah penuh.tak tahu boleh balik malam ni ke tak.huhu'

7 comments:

pB said...

sila tengok email demo ....

Yellow said...

hehehe bestnya jumpa kakak!!! rindu lettew!!

wei, nak gi mana hah? aku pon takde idea daaa.... bosang sungguh!! ce bagi idea sket...

NenetPenne (NP) said...

entah umie ni, sabarlah.... ha ha haa

Rai said...

ambikla cuti barang sehari dua..boleh bawak diorang jenjalan.. eh weekend ni ko pegi putrajaya tak? shujin ajak pi..kot la kalau ko pi boleh kita gebang gebang..hehehe..

Acik Erna said...

dik..kapal penuh naik kereta api..he he..ni sebab kakak pulak yang tak sabr..bukan umie..

dee said...

Irfa..syok ko keje mas. Hubby pun 10% gak ke?

Lady Windsor said...

alahai sweet kakak...mesti tak sabar nak jumpa abam dan kenit sama tu kan..ke uminya yang paling tak sabar ni..:)