Skip to main content

Si Blur..Pegi Main Jauh-Jauh



aku try cari gambar 'blur' ni je yang keluar.
gambar penyeri cerita katanya ;)


aku tak tahulah..aku paling MENYAMPAH TAHAP MAHARAJA ZORGON bila bercakap dengan orang blur.paham tak maksud aku orang blur ni macam mana?

jenis yang kita bercakap tak bagi perhatian.pastu tanya dan tanya lagi benda yang sama.eeeeeeeee geram aku.nak bercerita pun takde mood.kalau rasa otak tak boleh beri perhatian jangan ajak aku sembang.ini tidak..orang bercerita ko nak bercerita.pastu fakta dan auta tak boleh nak beza.nampak sangat tak bagi perhatian dengan apa orang cakap dan sekadar borak berbasa basi..cam tak ikhlas pun ada.

dahlah asik ulang soklan yang sama,tak penat ker?okey..aku penat nak minum air jap,nak gi toilet,nak gi solat asar..kejap lagi nak balik..bestnya duk umah

Comments

Unknown said…
setuju! bestnya dok rumah..aku stress tahap gaban hari ni..arghhh!!
Mulan said…
pening jgk ada org camtu kan..
Mulan said…
komen tadi keluar ke tak ni..???
Yellow said…
tapi kan irfa, semua org ckp aku blurrrrr.... sian aku ko soh main jauh2... tapi aku tak suke pulak tanya org bebyk soklan, aku diam je la... buat2 paham...
Unknown said…
orang macam ni memang ada .. tapi nasib baik tak ramai. memang merimaskan. kita dah bagitahu atau jawab, tapi dia tanya benda itu juga .. grrrrr.
Lady Windsor said…
mwahahaha irfaaa..bagaimanakah maharaja zorgon itu...saya 'blur' untuk membayangkan rupa si zorgon itewww...hahaha...funny tau! err saya pun bengang kalau deal dgn orang blur..kena ulang dan ulang..tapi kalau saya blur..tak pe! kikiki..
Kakcik Seroja said…
Suami kakcik tu kadang2 blur juga...
NenetPenne (NP) said…
eh kat office i adalah..ingat tak minah yang i penah cakp kat blog i tu..
i pekik tanya siapa ada kopi, boleh dia tanya i, i buat air apa..
geram jer...

orang yang tak peka pada keadaan sekeliling dan tak ada common sense pun i geram jugak

contoh...wahh siap contoh..kalau kat tv astro kan, kalau kita tengok hbo ke apa ke, mesti dia ada tulis kat atas kanan korner tajuk movie tu..tapi boleh datang2 je tanya, movie apa nih? eee sakit hati aku...

pastu bila tengok citer, walhal dah tahu orang tu tengah mengamuk, tapi boleh tanya, eh kenapa orang tu mengamuk...laaaaa laaaaa

Popular posts from this blog

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')