Tuesday, August 7, 2012

Adik Awan Nano

ini apdet seorang umie yang sedang kebosanan.3 hari cuti duk umah tak cukup lagi kah?

hai acik-acik dan pakcik-pakcik semua(ada yang pangkat kakak@abang ke yang baca blog umie ni?rasanya takde kot?)sihat ke?posa tak hari ni?



ni le gambar masa kat kampung yang tetiba kakak kata 'adik awan nano' tu.cer tengok gambar ni?ada ke patut kakak saya cakap 'adik ni macam awan nano'.sapa awan nano?ni ha dia..



bukan nama dia Hafiz ke?tak tahu pulak sekarang dia dah tukar jadi nama awan nano.tapi rambut kakak kecik dulu pun macam ni jugak cuma sekarang ni je rambut kakak lurus sikit.kalau tak percaya tengok ni.



sama kan?ni gambar kakak masa umur lebih kurang sebaya ngan saya.kalau saya 'adik awan nano'kakak pun sama la kan?haha

10 comments:

bujal X said...

saya selalu berangan nak buat rambut camtu~~tapi sampai sekarang tak dan~keh keh~~

Acik Erna said...

adik ngan kakak lagi comel

Kesuma Angsana said...

ade ler sikit2 but still cute !

Irfa said...

BUJAL X..
rambut asal anak-anak dara saya mmg gini
dah besar sikit baru la lurus tapi bukan lurus yg betul2 lurus tu
tapi rambut macam ni susahnya nak sikat..

Irfa said...

KAK ERNA..
bila tgk gambar kakak masa kecik,macam x boleh beza kakak dan adik
sama je ;)

Irfa said...

KA..
mekasih ;)

Lady Windsor said...

haha adik tu memang rambut ala awan nani...shomell!

Rai said...

boleh patah sikat rambut gaya gini ni..haha..

aku dulu jahat tau..aku jumpa orang rambut camni dalam bas. aku masukkan tiket bas aku lipat2 dalam rambut dia..hahaha..

Irfa said...

LW..
anak2 dara saya ni masa kecik semua rambut macam ni
sikit2 nak macam rambut ayah tapi tidaklah kembang macam hafiz tu
tapi abam ikut rambut saya..lurus

Irfa said...

RAI..
belum la ada kes sikat patah.

jahat jugak ko ye?