Tuesday, July 17, 2012

Tahniah Kepada Juara Masterchef Selebriti Malaysia..Dr Fazley



gambar dari sini

rugi..rugi..rugi lor..boleh lupa malam tadi final rancangan Masterchef Selebriti Malaysia.huhu.tahu pun bila baca blog kengkawan pagi ni.apa aku buat malam tadi yer?ooo..baru ingat,kenit nak layan kartun kat channel 611.aku bagi dia layan kartun sebab citer kegemaran belum mula lagi.wajib tukar channel 393 jam 10.25 malam,Miss Ahjumma dah nak abis..mungkin rabu last episod..tak sabar tunggu ending.mungkin Sae Mi jadi gila kot.dan Geum Hwa akan kawen dengan Encik Bos.hehe

apa-apapun Juara tu dah boleh agak milik Dr Fazley.bagi aku dia memang layak pun.ada lagi musim ke2 tak?

4 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah pada pemenang...smpat tgk sekali jew...

bangsawan nilai said...

next...masterchef blogger hi hi, irfa bolehla masuk

NenetPenne (NP) said...

i lebih suka kalau fazley lawan dgn Juliza sebab baru nampak setara... tapi apapun i bukan juri kan...

MamaEma said...

tahniah pada Dato' Fazley