Friday, July 13, 2012

Tuhan Beri Aku Cinta (Ayushita)

serius aku tak kenal siapa penyanyi lagu ni.takpe,en gugel boleh tolong..dan bila taip nama Ayushita..ni yang aku dapat.oh!dia ni ker?


'emm betul ke kamu yang nyanyi lagu ni?'tanya aku kepada beliau

sebenarnya aku dapat lagu ni dari seseorang.bukan tak penah dengar lagu ni dalam radio tapi sebab dengar gitu-gitu je so takdelah menyentuh jiwa sangat.tapi bila aku hayati liriknya....rasa pedih dalam hati.entah kenapa liriknya itu membuat aku terkenang akan seseorang.buat kamu yang tuju lagu ini untuk aku,setiap kali solat..doa aku ada untuk kamu.

Tuhan Beri Aku Cinta (Ayushita)

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

*susah nak jumpa lirik yang menyentuh hati.tapi lagu ini salah satunya..nak buh video ada lagu tak reti.huhu

10 comments:

mama aryan said...

bila tengok & baca betul2..mmg menyentuh hati lirik lagu nih..tetiba sedey sendiri..huhu

*SiRibenMerah said...

ai pon suka tau ngan lagu neh.. phewittt~

♥cikmOt♥ said...

best lagu ni...sangat menyentuh jiwa...saya sian download buh lam nset...leh dengar hari2

Rai said...

nama jepun tak jepun..melayu tak berapa nak melayu..

ayu ni anak yamashita kot kan..hehehe..

first time baca lirik lagu ni..dengar apatah lagi..

Anonymous said...

lagu ni sgt2 menyentuh hati..kpda y berkenaan, bersabarla...ada bahagia utk anda...insyaallah ~peace~

aNIe said...

Salam Irfa... rasanya belum pernah lagi dengar lagu ni...lagipun dah lama tak dengar radio...hehehe

Anonymous said...

hidup kan bukan cuma di dunia... Selalu ingat ada kehidupan lain selepas mati yang lebih indah... so sama-samalah kita buat persediaan untuk mengecapi keindahan itu... takpe perit sikit kat dunia..tapi kalau kita tabah,redha, buat yang disuruh, tinggalkan yang dilarang..Insyallah... dengan izin-Nya syurga menanti kita... kat sana tiada keperitan lagi...

HeNRieTTa JoSe said...

Czm best jew...lagu nie...nama tu pernah dgr....nk google jap lew...

izawani said...

Lagu ni kalau dengar masa lom kawin lagi dulu tu, tentu nangis guling guling.... huhuhu...

Sib baik ada gak orang nak... kawin jugak... hehehe....

m.u.l.a.n said...

nanti nak cari jap lagi lagu ni.. jom tangkap lentok.. hehe..