Monday, August 27, 2012

Happy Working :)

SALAM SYAWAL KE 9.masih raya lagi kan?katanya hanya di Malaysia je sambut raya selama sebulan.tak gitu?



muka ada senyum pagi ni..wah!seronok datang keje maklumlah 9 hari tak datang opis sebab sakan beraya ye..kali ni kami memang raya sakan..nanti free aku citer

kalau extra rajin aku akan citer apa kisah raya kami dari hari raya pertama sampai raya ke8 semalam...jangan sampai ada yang muntah dahla ye(bajet macam ada yang kisah nak tahu..wakakakakaka) tapi adik aku lagi heybat,dia dah apdet kisah raya dia.aku malas nak menaip pakai tab.takde feel.dia takpela..ada laptop.huhu ini kisah dia dan rayanya yang agak tragis CikViva.semua ada dalam tu..suka dan duka berbaur jadi satu :).bertabah la dik oi.nanti jangan lupa belanja kakak mu ini makan nasi arab..dah bosan makan lemang dan rendang,rasa tekak nak makan nasi arab la pulak..hehe

okey..buat keje dulu,citer raya sambung kendian ye ;)

10 comments:

Lady Windsor said...

selamat ahri raya aidilfitri irfa..kata nak datang rumah saya 2nd raya? tak de pun...:)

~Cik Viva~ said...

konfem je, terus proceed nasik arab...

SHAHZEE said...

happy working 2 u 2 :)

kakcik said...

Raya kali ini sebenarnya kakcik belum lagi menjamah lemang dan ketupat! :(

Rai said...

sakan ko beraya eh..

Irfa said...

LW..
mmg plan nak pegi tapi raya ke2 tu balik sini dah petang sgt
tak sempat nak kemana2..huhu

Irfa said...

CIK VIVA..
sabar menunggu :)

Irfa said...

SHAHZEE..
samalah kita ye

Irfa said...

KAKCIK..
tahan nafsu ye ;)
dah naik lemah badan ni sbb asik makan pulut je

Irfa said...

RAI..
mmg sakan
kalah pasaraya sakan ;)