Tuesday, August 7, 2012

@KLIA:Ketibaan Dato' Lee Chong Wei disambut 2000 peminat

wah..feeling pembaca berita tak bertauliah.haha.masa dalam keta nak datang keje tadi,aku dengar sorang pemanggil call radioEra (nama dirahsiakan..sebab aku taknak dia glemer.hehe) katanya,dia sekarang kat klia tengah tunggu ketibaan Dato' Lee Chong Wei dari London.Katanya lagi,lebih kurang 2000 peminat sedang menunggu dibalai ketibaan.

aku kan sampai opis awal..kul 8.05 pagi dah sampai,so saja la menggedik nak tengok betul ke katanya 2000 orang sedang menunggu.aku terbayang celah mana diorang nak duduk sampai 2000 orang tu.dan..kita biarkan gambar bercerita(sebenarnya aku sakit hati.tiba-tiba kamera buat hal..aku tak jumpa butang flash..tu pasal gambar macam tengah malam.huhu) geram aku ngan kamera ni..dalam banyak-banyak hari,hari ni jugak ko nak buat hilang butang flash tu ye



ni sebelum beliau keluar,agak-agak aku la wartawan ni sebelum subuh dah sampai kot.tah-tah ada yang bersahur kat sini je malam tadi.yelah,kena cari port baik dah dapat gambar lawa ;)



okey..sorakan bergema bila beliau muncul.rasanya sampai ke jumlah 2000 orang?tak sampai kot..







tengok?gigih aku membulatkan kedudukkan beliau di khalayak ramai tu.ko mampu ambik gambar nampak ubun-ubun Dato' Lee Chong Wei ?aku je..hahaha

23 comments:

~ yus ~ said...

hihi, ayat last nko tu Irfa buat akak tergelak tau!

Diana AR said...

untungla org keje kat airport hehe

kakcik said...

Alamak! kakcik tak nampak la ubun2 DLCW tu! ;-)

MamaEma said...

wahm sempat lagi tu..

MamaEma said...

irfa kerja kat KLIA ke?

izawani said...

Ubun apa tu... akak nampak rambut dia jer... hahaha...

Leney said...

haha..saya nampak bulatan merah tu je..anyway..boleh tukar profession, jadi wartawan pulak..

~Cik Viva~ said...

kelasss...da pandai buat bulatan..hehe

Irfa said...

CIK VIVA..
cis sesangat

Irfa said...

LENEY..
percubaan kali pertama buat bulatan.
tak sangka menjadi.gambar tu gelap sangat tu psl x nampak .huhu
jadi wartawan?ada gaji boleh juga :)

Irfa said...

KAK IZAN..
bawak rambut la baru nampak ubun-ubunnya ;)

Irfa said...

MAMA EMA..
ye,saya ;)

Irfa said...

MAMA EMA..
saja kebetulan lalu situ tengok org ramai,singgah le kejap ;)

Irfa said...

KAKCIK..
kena pakai spek tu ;)

Irfa said...

DIANA AR..
apa yang untung?tengok orang terkenal ke?
bukan dia kenal kita pun.hehe

Irfa said...

KAK YUS..
dah tak nampak muka,nampak kepala je la ;)

NenetPenne (NP) said...

kelas kau jah snap gambar ubun2 dato, kalau i usahkan ubun2, tapak kaki pun belum tentu dapat.... ha ha ha..

bangsawan nilai said...

irfa
flash rusak kunun. kalau bagi camera dslr pun nampak ubun2 gak...ha ha

Irfa said...

NET..
tu pun malu-malu siput nak kuar kamera dr beg sbb org lain ambik gambar pakai tab dan kamera muncung itik.huhu

Irfa said...

BANGSAWAN NILAI..
ko mana tahu?
kalau kamera dslr aku tak ambik gambar muka dah,terus zoom kat hidung terus tau ;)

Kesuma Angsana said...

ttp sokong DLCW !

Irfa said...

KA..
malaysia BOLEH ;)

SHAHZEE said...

uii ramainya..tetap sokong LCW!