Wednesday, September 5, 2012

Wat Ever


psttttttttttttttttttt..korang
(pusing kiri kanan kot ada yang nampak)
 tadi kan,aku nak g surau
dalam perjalanan itu aku berselisih ngan sorang akak ni
tetiba...
dia cuit perut aku
*euwwwwwwwwwwwwwww*

dalam banyak-banyak anggota badan
kenapa perut yang dia cuit?
muskil disitu tau




......wat ever .......

korang rasa kenapa?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku dah agak

16 comments:

Nieda said...

kenapa ? tak tau nak agak . Perut buncit ke?

Deqna said...

alahai comelnya budak ini.... anak sape lah nie.. geram tgk

HeNRieTTa JoSe said...

Errr...berisi kew? Tapi xkisah lew...asal akk shat....

m.u.l.a.n said...

cubit balik perots dia... sakit tau...!! maap, lepas raya ni saya takde rasa musykil tentang perot.. ngeee...

rumah kuning said...

baca en3 ni sambil tersengih...

dee said...

hehehe.. kenapa agaknya ye... what eva...

Lady Windsor said...

ahahahah Irfa saya tak nak fikir pasal kenapa akak tu cuit perut tapi budak dalam pic tu...kelaszzz...terbalik habis matanya...comel dia buat muka...ekekekek!

paridah said...

ASSALAM IRFA..RAJIN2LAH MENULIE APAPUN YG TERLINTAS DI MINDA

Irfa said...

LW..
jumpa kat google.anak sapa lah tu
kalau mak dia tengok gambar ni,maaf ye saya pinjam gambar

Irfa said...

KAK PARIDAH..
hehe..tak menulis rasa mcm tak lengkap hari saya ;)

Irfa said...

DEE-DEE..
aku paham tapi buat2 tak paham.huhu

Irfa said...

KAK RUMAH KUNING..
kenapa sengih?macam tahu2 je ;)

Irfa said...

MULAN..
tak sempat sebab tergamam dgn tindakan spontan dia tu
saya muskil tgk perut sejak lepas raya ni..aduhai

Irfa said...

RIETTA..
dah terjawab dalam en3 ;)

Irfa said...

NIEDA..
huhu ;(

Irfa said...

DEQNA..
tak pasti anak sapa tp dh glemer dia sekarang sejak gambar ni
hehe