Wednesday, October 3, 2012

@(~_~)@

sangat mengantuk
malam tadi rasanya tak sampai sejam aku tido
banyak masa terkebil-kebil menahan sakit
huhu
sakit gigi adalah menyeksakan

sakit itu datang dengan bermacam rasa
rasa sakit
rasa nak marah
tapi nak marah sapa?

lagi malam lagi sakit
lagi sejuk,sakit pun bertambah

appointment patutnya Jumaat ni 5hb
tapi di tunda sebab doc feveret ada kecemasan
aku tak mahu doc lain
so kenalah bersabar menunggu tarikh baru
9hb baru doc tu ada

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sakitnya :(
sakit cuma gigi tapi naik sampai kepala
nyut nyut nyut non stop
ada cara lain ke nak hilangkan sakit ini?
nak keje pun takde mood

12 comments:

cheqna said...

sakit gigi memang sakit...sabar k...lagi 6 hari je..

Rai Ourkizuna said...

nak patah ke berlubang?

kumur ngan air garam?
tampal koyok?
letak cengkih?

laki aku pun sakit gigi semalam. tapi nampak da ok pulak ni..

NenetPenne (NP) said...

ooo seksa jiwa..

Zareda Norman said...

ya rabbi sanggup ek tahan sakit semata mata nak jumpa doktor fevert tu.. Sakit kaki adalahsakit raa nak lempang org.. :-)

LadyBird said...

org kt sakit gigi sgt2 sakit..

bangsawan nilai said...

nak tumbuh gigi baru kot...ooops

Daddy Ziyyad said...

kalau dah tak tahan sgt, jumpa ajalah doc yg tak berapa nak feveret tu..~ahaha

Acik Erna said...

betul tu dik..sanggup tunggu dan tahan sakit...ooohhh tidak..sakit gigi.lama2 jadi sakit hati..t uyang tak mau tunggu tunggu..

mama aryan said...

semoga cepat sembuh ye..sakit gigi mmg tak leh nak buat apa bedenyut je

Mak Wardah said...

Betul Irfa, denyutan sakit gigi betul2 menyeksakan...

paridah said...

gigi dh xde...xrasa sakit gigi lg...

Khairul Abdullah said...

sakit paling menyeksa jiwa tuh...nasib baik lah gigi ni sihat2 jer.