Skip to main content

Blog Surat Khabar Lama

Hari ni ada benda nak buat..dah set dari semalam nak buat semua tu hari ni.harap2 setel tanpa gangguan.oh,sebelum tu blog kena kasi apdet dulu.hehe.

pernah baca blog surat khabar lama?sila klik suratkhabarlama.blogspot.com.memang wujud blog tu tapi takde apa-apa pun dalam tu..kosong macam tajuk lagu Najwa Latif ;)



ni dia


takde entri pun dalam tu

sebenarnya bukan blog itu yang menjadi watak utama dalam entri aku kali ini.dia takde kaitan langsung dan aku pun tak tahu tentang blog ni.saja je aku gugel tapi tak sangka memang wujud.huhu.

mesti korang tertanya apa kaitan dengan tajuk kat atas tu.okey..gini kisahnya,perasan tak wujudnya blog yang hanya letak berita/kisah dalam surat khabar sebagai entrinya?takde ulas apa pun,cuma semata-mata snap @ copy berita dan tepek kat blog.pernah jumpa kan?sekali sekala boleh diterima la tapi kalau selalu tak mustahil aku terus 'banned' blog tersebut.tak berminat..kalau aku nak tahu tentang berita baik aku klik terus kat website akhbar tu.kan?

okey...sekian entri tak berilmiah untuk hari ini

Comments

Unknown said…
aku mmg ban jenis berita2 ni.. ada la yg aku baca..tapi sikit sangat...
Norhaizan said…
Kak zan ada juga n3 copy dan paste..tapi bukan berita terkini tapi artikel yg KZ rasa menarik untuk dikongsi.
Irfa said…
@RAI..
aku pun buat jugak tp bukan setiap hari.yg aku nak citer ni mmg tiap2 hari apdet psl berita kat paper..apa kes?

@KAK NORHAIZAN..
hehe,ngata orang tp saya pun penah buat..tapi bukan setiap hari,memula saya klik jugak blog tu,lama-lama bosan..rasa mcm dia nak tarik traffic je dgn berita sensasi itu

@new hope..
emm gitula agaknya ;)
tq sudi singgah
Nur farahiza said…
betol too baik kite klik je entry oraang too , click click click , heheh :)
Dr K said…
hahahha..

memang ada blogger pesen macam tu..

hari2 copy&paste berita dari akhbar/gossip artis..dan langsung tak bagi ulasan ajak blogger berdiskusi..
Jgn hrp aku pun nak baca.
cheqna said…
lebih suka bercerita bab diri sendiri hehehehe=)
mama aryan said…
suka baca cerita ttg kisah hidup blogger tu sendiri je..
Nik said…
ade gak entry sis cilok dari paper tapi jrg sgt buat entry gitu . yg rasa berita tu menarik jea sis buat entry..hehe
Irfa said…
@Nuf Farahiza..
ada lagi kes tepek kisah artis,ambik pulak dari blog mcm OhBulan @ Beatifulnara yang dah sedia maklum lebih byk kisah artis..kalau gitu baik baca blog diorang je ;)

@daddy ziyyad..
saya lebih suka blog kisah blogger itu sendiri wlpun citer biasa2 je

@fara..
pun dalam perkiraan nak delete terus dr bloglist aku

@cheqna..
blog ku,kisah ku jua adanya :)

@mama aryan..
ye betul betul betul
rasa macam kenal lama pdhal x kenal pun

@nik ros..
akak buat jugak kdg2 kalau ada yg menarik nak diulas.tapi bukanlah hari2 buat benda tu.

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')