Skip to main content

Kisah Laki Bini Part 45

jika banyak masa free,aku suka baca blog yang jarang aku baca *jarang baca sebab entri berat,kena banyak fikir dan entri juga panjang* tapi sesekali baca,aku akan baca dan khatam semua yang belum baca.salah satunya ialah blog Kereta Mayat.dah lama aku baca blog ni.setiap kali baca,ada je yang buat aku senyum sendiri dan sesekali aku insaf bila dia tulis pasal mati..rasanya ramai dah kot baca blog dia.

contohnya kisah ni,banyak dia tulis tapi satu je aku share,dahla tak mintak izin.huhu.kalau korang free pegi jenguk kesana...banyak benda lucu yang boleh buat korang sengih sensorang ;).tak caya tanya Bedah,tak caya sudah...


Kisah laki bini part 45
-----------------------------

Sedang aku makan nasi menu yang sama seperti semalam, tiba tiba anak aku bertanya,

“ayah apa itu Déjà vu?”

Aku cakap: “Bila makan lauk sama hari-hari, itulah Déjà vu”

Bini aku ketawa berdekah.. woha!

Inilah contoh menu 'Déjà vu' kami,Ianya berlaku apabila Laki bini perasan sibuk.Anda pula bagaimana?  :)
Ps: Makan lauk ‘Déjà Vu’ pun nikmat Allah..



daaaaaaaa ;)

Comments

Unknown said…
aku dok pelik..bila part no 1 laki bini dalam blog ko ni?

hahaha...
Irfa said…
@rai..
itu tajuk en3 dia la.saja la buat gempak.amboi suka ko ye tajuk laki bini?so apa yg ko harapkan sebenarnya nih?lalalalallala
cheqna said…
ooo..ok..nanti cheqna terjah
Lady Windsor said…
Irfa
lauk deja vu saya adalah budu dengan telur rebus...hehe
Irfa said…
@cheqna..
blog dia ada ketika kena berfikir ada ketika sgt santai :)

@kak lw..
saya dah lama x makan budu dan telur rebus.stok budu pun byk lagi kat umah..sbb lebih suka makan budu dgn durian fresh,tapi skrg ni sakit gg,makan apa pun x sedap.huhu
NenetPenne (NP) said…
dejavu untuk ahkak bila dapat makan apa yang bekas suami penah masak untuk ahkak dulu...

oppp opp jangan muntah baca statement itewwww...muahahaaa
ZieMarziah said…
sy pun suka baca blog kereta mayat..best.memang senyum sorang2 baca blog ni.suka sgt ngan kisah laki bini hehehe
Acik Erna said…
lauk dejavu tu pun sedap dik..makan nasi panas..tak sedo gak habis berpinggan pinggan he he
HeNRieTTa JoSe said…
Penah baca...tp klu yg berat, ssah rietta nk cerna....
azieazah said…
Dejavú saya adalah meggi!
Biarlah rahsia said…
itu rupanya lauk dejavu...hihi...taktau plak gelaran dia...anyway...kegemaran kami sekeluarga jugak tu

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')