Skip to main content

Lunch Wiz Samurai..haiyaaaaaaaaap

sakit gigi tapi makan masih di tangga no1.acaner tu?takpe..sakit belah kiri kita kunyah belah kanan.wakakakaka

mula-mula tengok iklan burger samurai tu,aku tak teruja pun..aku ngan burger ni takdela kamceng sangat lainlah dengan nasi arab.hehe.tapi bila adikku,CikViva duk promote kata sosnya manis-manis sedap dan dagingnya lembut..hati berkata ingin merasa.

sabtu lepas konon dah nak gi makan,kuar umah dengan azam nak makan nasi kandar yang terkenal area nilai,sapa duk sini memang tau la restoren Lawood tu.dah kuar dari simpang taman (belok kiri ke nilai dan kalau belok kanan seremban2)di persimpangan itu boleh en abe tanya..'betul ke nak makan nasi kandar?burger samurai tak nak ke?'emm..aku ni jenis kalau tanya banyak kali memang boleh hilang mood.so ikut jelah mana-mana pun asal makan.aku memang tak masak sabtu lepas.sampai aeon seremban2 ..tu diaaaaaaa,punya panjang barisan kat kaunter mekdi.malas nak menunggu last-last ke piza jelah.so berkuburlah impian nak makan samurai burger mekdi itu.

tadi saja je tanya member 'ko dah try samurai burger?'katanya 'belum.dah nak pegi last week tapi suami tak jadi keluar'okey..............zass kul 1.00 tepat terpacak kat kaunter mekdi.

pendapat aku reganya mahal sikit padahal bukan besar mana pun sizenya.rasanya,sedap la jugak.sos apa tah rasa manis-manis gitu.

aku ambik burger je,no air n no fries
itu pun dah rm9 + + after diskaun
aku rasa kat klia ni mahal sikit dari kat luar kot 

apa kaitan burger ni ngan samurai.
nak kata bentuk pedang pun tak jugak

selamat masuk perut
lupa sekejap gigi yang sakit ;)
harap-harap gigi tak sakit lagi..sebab aku lupa mana aku letak medical book
huhu

Comments

nampak sedap. Dah lama tak makan burger..
Unknown said…
ala..manis eh sos dia..aku out sungguh la kalau sos manis ni..

punah harapan...

weh..haiyahhh tu ninja la..hahaha...
NenetPenne (NP) said…
@irfa
dua kali makan..ok no bad
kat klia semua barangan adalah mahal dari kat luar sana...

@rai
tak adalah manis sangat.... try lah dulu..
Irfa said…
@Imran..
tq sudi singgah sini.suka blog blog awak dan kisah di oversea ;)

@rai..
taklah manis macam gula tu.kalau gitu punya manis aku pun tak suka.ko try la senang citer :)

@kaknet..
mahal sikit la dr luar tapi kira okey sbb ada staff diskaun ;)
Nieda said…
alamak mahal nyer
mama aryan said…
dah lama tak makan kat mcd..sedap ye
Mak Wardah said…
Irfan, nak try jugaklah nak ajak budak2...
Cikja said…
eh perangai ko sama je mcm haku kalau dah decide mula2 nak pegi mana pastu tanye2 balik suruh buat pilihan mmg undang amukan..hahhahaha..tue sebab azam cakp aku bini yg garang..ekekkeke..
Zareda Norman said…
sos dia ok sedaplah jugak.. Dah dua tiga kali pekena samurai burger ni.. X boleh selalu kolestrol adalah tinggi.. :-)
paridah said…
samurai suka beger ke irfa...
mummY daniSha said…
memang sedaplaa...makin gemoklaa aku,asek makan burger ni..hahaa
bangsawan nilai said…
trick utk mkn mekdi - beli antara jam 12-3pm dan 6-9pm

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')