Skip to main content

Model Cilik Of The Year

assalamualaikum acik-acik semua
boleh panggil acik la kan?
sebab yang datang sini semua kawan-kawan umie
rasanya tahap akak-akak takde kat sini.hehe

memula sekali,umie kirim salam
hari ni umie sibuk pindah opis
pindah lagi?tahun ni saja dah 3x pindah katanya
sabar ye umie

ni nak cerita,tentang 'makcheq' saya aka cik viva 
makcheq saya ni baik dan garang
macam nescafe 3 in 1.hehe
tapi makcheq cuma 2 in 1 je 

makcheq 'baik' sebab selalu bawak kami jalan-jalan
baik juga sebab suka beli kami macam2
makanan,mainan dan baju juga

tapi 'garang sikit' kalau tak dengar cakap
makcheq saya paling pantang dengan budak kurang ajar
sebab tu kami adalah anak-anak sedara kesayangannya
sebab kami baik dan dengar cakap
betul tak makcheq?

okey..jom layan makcheq saya yang takde keje
ni gambar sabtu lepas
psttttttttt
saya ada bakat jadi model tak?






berminat nak sign kontrak?
sila berhubung dengan makcheq saya,aka cikviva

bye bye

Comments

Unknown said…
cayalah haja..ranggi gila..

smart kasut dia tu..
NenetPenne (NP) said…
olohh comelnya dia.... mcm ni baru styloooo....

hai..ni auntie nenet..auntie pun garang jugak mcm umie...
auntie pun tak suka budak2 tak dengan cakap ni..

tapi auntie tahu adik mesti good girl kan?? :)
Anonymous said…
wei... mmg ade bakat tu!
ZieMarziah said…
comelnya..memang sesuai jd model cilik:)
:: CIKVIVA :: said…
trima kasih...wat susah2 je puji i..tapi takdela baik sgt, nak2 lau nangis mintak tab..grr
Yunus Badawi said…
ada gayalah. Ada pergi uji bakat Idola Kecil di Alamanda minggu lepas tak?
Kakzakie Purvit said…
Siapa yg suruh adik gaya begini? Acik memang sukalah tengok sebab adik memang cute dan fofgenik:)

Ummie pindah ofis lagi ye - mesti letihlah tu.. kesian kan.
Dr K said…
rambot cantikkkk..:)
Chik Na said…
comel... memang ada bakat
Irfa said…
@rai..
suka pulak gaya rugged macam ni.selalu pakai gown mmg nampak gegirl sangat :-)
kasut tu abam punya masa kecik.mmg banyak kasut abam yang boleh dipakai lepas ni//maklumhlah hero seorang je.hehe

@kak net..
ajaa kata 'mekasih'
ooo..saya mmg takleh blah ngan budak kuang ajar,kecik2 kuang aja kalau besar camner la agaknya..mintak jauh dari anak2 saya dan kita semua

@KA..
bakat itu sekadar suka-suka..mmg tak nak di asah pun ;)

@shahzee..
kalau sesuai pun akak takkan izinkan.hehe

@kakpb..
nampak montel sikit tapi luaran takdelah montel mana pun

@cikviva...
walaupun adik ajaa punya tab10 tapi makcheq punya tab7 jugak menarik perhatian..acaner tu?
Irfa said…
@kak erna..
ajaa kirim salam peluk cium muah muah
hehe

@YB..
oo..mintak jauh anak2 saya dalam dunia glamour.sekadar tatapan rakan terdekat bolehla.hehe

@kak zakie..
keje adik saya la ni ;)
dia sebenarnya pemalu ngan org luar..dgn family je berani sikit
mmg pindah itu memenatkan :( tapi bertabah jelah..dah setel pun ni.tgh rilex2 sesuaikan dgn suasana
cheqna said…
amboiiii
nak sign =)
Mulan said…
alaaaaa comeynya.... dah ada yg book buat menantu ke?
Nieda said…
pssst ...mak cheq kosong lagi tak? hihi
Unknown said…
gaya mcm artis sudah...hahah
Lady Windsor said…
hamboii kemain lagi ye..tu ikut style makcheq kaaa atau ikut style umi tu yer..hehehe

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')