Skip to main content

Salam Aidil Adha

hari ni dapat perlepasan balik awal
kul 12 tengah hari dah boleh balik

emm..lagu raya AidilAdha takde ke?
kalau raya Aidil Fitri sebulan pun masih main kat radio
dalam keta nak datang keje tadi 
aku dengar lagu ni
'berkorban apa saja
harta ataupun nyawa'
hehe..itu je kot lagu raya 
sebab ada perkataan 'korban' kat situ

okeyla
nak kad raya?
ambik sorang satu ye


bagi yang balik kampung hari ni
aku la tu..huhu
semoga selamat sampai ke kampung
dan selamat kembali bekerja

makan daging jangan lupa aku kat sini
ko sapa nak suh orang ingat?

jumpa lepas raya
Insya Allah 



Comments

amaniammar said…
Selamat Eid-Adha dari saya.

tu je r..kt ofis lg ni..nk minta permission td x jd psl tgk bos hensem terkedu nk ty..huhuhuhuhu
bkn tgahari tp 1 jam lebih awal je pn
mia izzati said…
kak raya haji pon orang pasang raya puasa..tibai je..janji mood raya hehe
Acik Erna said…
semoga selamat perjlanan balik kampung..selamat hari raya dik..jumpa kakak kirim salam ye
Dr K said…
selamat raya aji...

tak pernah saya bagi kad/terima kad masa raya haji..ekekekekeke
Mmg aku tgh berkorban ni beb. Tapi aku konpius. Entah redha ke pasrah ni!
sweetie said…
Selamat Hari Raya Aidiladha, Irfa. Meh kita berkorban, jiwa dan raga, masa dan tenaga demi ekluarga tercinta!
Anonymous said…
selamat hari raya aidiladha juga ye
JunAina said…
Selamat Hari Raya Aidiladha semoga selamat balik kampung dan selamat kembali jugak...

Kita kan raya kat Kajang je tak balik kampung....uwaaawaaa...
ZieMarziah said…
salam aidiladha kak irfa..
sama la sy dapat pelepasan balik awal tp still xleh balik kg jgk kena tunggu en.suami uwaaa
ckLah @xiiinam said…
:l
Selamat hari raya, Irfa.
Selamat Hari Raya - jemputlah datang rumah :)
Selamat Hari Raya Haji....
Lady Windsor said…
Irfa
Selamat hari raya haji..
meh la raya kat windsor..bawak pisang..kikiki...
Irfa raya mana? balik kg ker? Saya raya kat sg long jer..
Irfa said…
@amaniammar..
sebab bos hensem ke awak terkedu?bahaya ni..sib baik bos saya pompuan.hehe

@mia izzati..
patutnya kena cipta lagu khas untuk raya haji ;)

@kak erna..
alhamdulillah,perjalanan balik kampung semuanya selamat

@daddy ziyyad..
saya pun.kad raya posa pun tak sampai 2 keping.inikan pula raya haji.
Irfa said…
@fara..
korban perasaan ke?hehe,sabar ye

@sweetie..
salam aidiladha buat awak juga ;)

@KA..
utk KA juga,salam aidiladha

@junAina..
kajang pun okey..aslkan bersama family tersayang ;)

@shahzee..
samalah kita
Irfa said…
@ckLah aka xiiinam..
terima kasih n salam aidiladha ;)

@mr KA..
alahai jauh sangat rumahnya tu..nak pegi kena naik belon,hihi

@banghik n kak dah..
salam aidiladha juga ;)

@LW..
salam aidiladha..
kisah pisang ni ada citer sedih
kan saya citer ada tebang pisang sebelum balik raya..pastu ikut petua sapu garam kat sikat pisang tu.balik raya tu tengok pisang semua dah masak tapi masak yang teramat,nak bagi orang pun segan sebab dah gugur dari sikatnya.maka kopeklah semua kulit pisang tu dan isinya simpan dalam peti ais..nampak gaya jd cekodok jelah nanti

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')