Thursday, October 25, 2012

Salam Aidil Adha

hari ni dapat perlepasan balik awal
kul 12 tengah hari dah boleh balik

emm..lagu raya AidilAdha takde ke?
kalau raya Aidil Fitri sebulan pun masih main kat radio
dalam keta nak datang keje tadi 
aku dengar lagu ni
'berkorban apa saja
harta ataupun nyawa'
hehe..itu je kot lagu raya 
sebab ada perkataan 'korban' kat situ

okeyla
nak kad raya?
ambik sorang satu ye


bagi yang balik kampung hari ni
aku la tu..huhu
semoga selamat sampai ke kampung
dan selamat kembali bekerja

makan daging jangan lupa aku kat sini
ko sapa nak suh orang ingat?

jumpa lepas raya
Insya Allah 



17 comments:

amaniammar said...

Selamat Eid-Adha dari saya.

tu je r..kt ofis lg ni..nk minta permission td x jd psl tgk bos hensem terkedu nk ty..huhuhuhuhu
bkn tgahari tp 1 jam lebih awal je pn

mia izzati said...

kak raya haji pon orang pasang raya puasa..tibai je..janji mood raya hehe

Acik Erna said...

semoga selamat perjlanan balik kampung..selamat hari raya dik..jumpa kakak kirim salam ye

Daddy Ziyyad said...

selamat raya aji...

tak pernah saya bagi kad/terima kad masa raya haji..ekekekekeke

faraherda.razalan said...

Mmg aku tgh berkorban ni beb. Tapi aku konpius. Entah redha ke pasrah ni!

Sweetie said...

Selamat Hari Raya Aidiladha, Irfa. Meh kita berkorban, jiwa dan raga, masa dan tenaga demi ekluarga tercinta!

Kesuma Angsana said...

selamat hari raya aidiladha juga ye

JunAina said...

Selamat Hari Raya Aidiladha semoga selamat balik kampung dan selamat kembali jugak...

Kita kan raya kat Kajang je tak balik kampung....uwaaawaaa...

SHAHZEE said...

salam aidiladha kak irfa..
sama la sy dapat pelepasan balik awal tp still xleh balik kg jgk kena tunggu en.suami uwaaa

ckLah @xiiinam said...

:l
Selamat hari raya, Irfa.

Khairul Abdullah said...

Selamat Hari Raya - jemputlah datang rumah :)

Bangchik and Kakdah said...

Selamat Hari Raya Haji....

HeNRieTTa JoSe said...

Slmt hr rya....

Lady Windsor said...

Irfa
Selamat hari raya haji..
meh la raya kat windsor..bawak pisang..kikiki...
Irfa raya mana? balik kg ker? Saya raya kat sg long jer..

Irfa said...

@amaniammar..
sebab bos hensem ke awak terkedu?bahaya ni..sib baik bos saya pompuan.hehe

@mia izzati..
patutnya kena cipta lagu khas untuk raya haji ;)

@kak erna..
alhamdulillah,perjalanan balik kampung semuanya selamat

@daddy ziyyad..
saya pun.kad raya posa pun tak sampai 2 keping.inikan pula raya haji.

Irfa said...

@fara..
korban perasaan ke?hehe,sabar ye

@sweetie..
salam aidiladha buat awak juga ;)

@KA..
utk KA juga,salam aidiladha

@junAina..
kajang pun okey..aslkan bersama family tersayang ;)

@shahzee..
samalah kita

Irfa said...

@ckLah aka xiiinam..
terima kasih n salam aidiladha ;)

@mr KA..
alahai jauh sangat rumahnya tu..nak pegi kena naik belon,hihi

@banghik n kak dah..
salam aidiladha juga ;)

@LW..
salam aidiladha..
kisah pisang ni ada citer sedih
kan saya citer ada tebang pisang sebelum balik raya..pastu ikut petua sapu garam kat sikat pisang tu.balik raya tu tengok pisang semua dah masak tapi masak yang teramat,nak bagi orang pun segan sebab dah gugur dari sikatnya.maka kopeklah semua kulit pisang tu dan isinya simpan dalam peti ais..nampak gaya jd cekodok jelah nanti