Skip to main content

Tak Cantik,Salah..Cantik Pun Salah

aku tak tahan nak gelak baca emel ni..ramai orang berlumba2 nak cantik ..makan itu ini untuk cantik,kalau berduit siap operate tukar mana yang rasa tak lawa.tapi bila dah lawa lain pulak jadinya....

nak tengok?ini dia............



CHINESE MAN SUES WIFE FOR BEING UGLY, AND WINS


Both of these photos show Jian Feng's Chinese wife. Before (L) and after (R) she underwent $100,000 of plastic surgery. 

A man from northern China who divorced his wife before suing her earlier this year for being ugly has won $120,000 in a lawsuit, reported Fox 31.  

The man, who was identified as Jian Feng, accused his wife of cheating him on following the birth of their daughter.

Jian’s wife, who was not identified, admitted to the court that she had spent $100,000 on intensive plastic surgery to change her appearance before she met Jian but added that she had never told this to her husband.

Jian won the lawsuit after arguing that the woman convinced him to marry her under false pretenses.

aku rasa suami dia marah sebab anak2 dia tak comel macam dia dan bininya tu..tengok gambar ni..


alahai dunia..dah anak 3 buat apa la nak kecoh
terimalah seadanya..

tak gitu?
hehe



Comments

NenetPenne (NP) said…
jadinya jantan tu kahwin dgn pompuan tu sebab pompuan tu lawa laa eh?

tak ada anak, salah
ada anak tak comel pun salah...

eh tapi anak dia tak comel laaaaa...ha ha ha... anak sapa laa tu????? kehsiannn.... yelah bini comel sekali keluar anak mcm tu, terasa jantan tu rasa biar betikkk...
Nur farahiza said…
kesian kowt anak anak dye , ish geram la saya kalau laki mcm nie
Mulan said…
macam2 diorang ni kan...
Hahaha...macam macam :)
MOKCIK AZWA said…
macam lah genetik kat anak tu dari pompuan tu sorang..kan lelaki tu contirbute jugak. lainlah kalau isterinya curang..aparrraa..
Unknown said…
tak cantik salah cantik pun salah..jadi macamana lah tu ya.marilah bersyukur pasti hilang rasa bersalah tu ya dek..
done follow ya..
mummY daniSha said…
nasebb org cina..kalau org islam macam ni..x taula aku nak ckp apa
gerhana luka said…
hee... ala alasan je tu sebenarnya, yg sebetulnya laki dia dah takmo kat wife dia tu yg bagi alasan kalau tak cantik dah tentu2 dia takmo. tapi betul la kalau dah mak bapak cantik tetiba anak2 nampak lain corak mesti pelik, tapi kalau mak bapak tak cantik anak2 comei kemain orang tak kata apa hee...
Irfa said…
@kak net..
yelah tu kot..kalau tgk rupa lelaki tu kategori good looking jugak mgkin sbb tu dia pilih isteri lawa tp bila dah kawen dapat anak tak lawa dia jd muskil..tu yg kuar citer wife penah buat pembedahan.tajuk ni kuar kat HotFm pagi ni..ramai pulak yg call bila Dj bukak tajuk 'rahsia pasangan yg baru anda tahu'mcm2 citer ada

@nur farahiza..
dah ada anak,tak kesian ke kat anak2 tu.entahlah.....

@mulan..
macam Astro la,mcm2 ada ;)

@Mr KA..
kisah macam2 yg membuat dunia berwarna warni ;)

@kak azwa..
lama menyepi..rinda kat akak ;)
pembedahan ni jd biasa kat korea dan china kalau tak salah saya sbb kalau yg tak lawa susah nak dpt jodoh dan jugak kerja.sapa je yg mintak nak jd hodoh kan?

@etuza..
tq sudi singgah dn follow juga :)
yer bersyukur itu penting supaya kita menghargai apa yg kita ada

@mummy danisha..
hehe..kalau orang Islam yg buat gini,humban je ke laut.

@GL..
terfikir jugak mgkin itu alasan tapi wife dia masih lawa lagi..kalau sorang anak yg lain sikit mgkin laki x curiga tp dah 3 muka lain muskil jugaklah dia.ada benda yg boleh kita rahsia utk kesejahteraan rumahtangga tapi sebenarnya kejujuran itu penting
HeNRieTTa JoSe said…
lahai....nasib baik dia xtuduh tu bukan anak dia...lagi haru biru....tergamak plak saman isteri sendiri erk....dah xsayang kew? tapi kan masih chantek....lahai dunia...
Anonymous said…
entahlah no komen !
Miss Volvo said…
ada gak baca pasal ni rasa mcm nk tgelak2 je HAHAHAHA

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')