Monday, October 1, 2012

Video Lagu Teman Pengganti

lunch time..malas nak keluar sebab aku dah 'sarapan berat' pagi tadi.makan nasi dengan lauk malam tadi.haha..memang penjimat rupanya aku ni.bosan jom layan you tube.okey..dah jumpa.ingat lagi tak entri tentang lagu feveret aku tu..ala,kat sini Teman Pengganti Black ft Malique.adik aku emel suh tengok video dia.adik aku ni saja je kan..dia saja nak gelakkan aku la tu

tahu kenapa?

tengok sini aku takleh share video.biasalah internet free bukan boleh bebas cam berbayar.

Black dan Anzalna bergurau senda didepan cermin itu

sekali lagi adegan bergurau senda..hehe


mesti korang tak dapat agak kan kenapa aku tak gembira sangat tengok video nie.emmm..aku tak minat Anzalna.tu je.takde alasan lain.huhu.model video tu takde salah apa pun dengan aku tapi tak suka.takkan nak paksa.tapi dah dia pilih Anzalna takkan nak suh dia buat video yang lain pulak kan hanya untuk memenuhi selera aku.siapa ko?hahaha.tak minat pun tapi sebab suka lagu tu,layan la jugak sampai 16 kali.

sedih tau tengok video ni..Black sakit dan adegan semua depan cermin.simpe je videonya.akhir sekali Black mati atas sejadah...............dia mati dalam video tu jelah ;) 


9 comments:

Rai Ourkizuna said...

dengar pun tak pernah lagi ni.. T_T

~Cik Viva~ said...

emm..anzalna ok what...

HeNRieTTa JoSe said...

blom pernah tengok videonya...nak kena p cari nie...

Leney said...

Ni mesti geng Neelofa ni

oren said...

oo..kira nih nk cerita psl black je la kan???

Miss Volvo said...

npe tak minat? comel apa anzalna tu hikhik

zino said...

tak paham cerita irfa hehe

Daddy Ziyyad said...

kena tgk video ni dulu baru faham ceritanya..saya tak tgk lagi..:P

Lady Windsor said...

tak tau pun ada citer ni...saya dah lama tak mengikuti perkembangan artis mesia ini...huhu!