Friday, November 23, 2012

Fear Factor Selebriti Malaysia

fuh,sib baik
hampir terjatuh dari kerusi 
tahu sebab apa?

view blog sendiri
*kantoi baca blog sendiri..hahaha*

cer tengok kotak iklan nuffnang tu
iklan dari Astro
ada labah-labah tengah merayap

geli tak?

gambar tu bergerak-gerak
rasa macam labah-labah tu merayap kat tangan aku

oh iklan Fear Factor Selebriti Malaysia rupanya 

aku bukan penggeli serangga 
seperti
# labah-labah (tadi tu terkejut je sebab keluar tiba2)

#pacat (kecik2 dulu main tarik-tarik sampai putus,selamba je)

#lipas (tak takut @ geli pun tapi benci baunya yang busuk itu)

#cicak (aku penah tengok cicak beromen di cermin tingkap,tak senonoh itu cicak) 

tapi...aku paling geli dengan yang ini
kecik besar bagi aku sama je
takde istilah bisa @ tak bisa


'hello en ular..sila main jauh-jauh dari saya'

lawa berkaler kaler pun aku tetap jugak geli
euwwwwwwwwww

9 comments:

Kakcik Nur said...

Alamak! kakcik bukan selebriti!

hehehe...

Sherwieyna Muzzawer said...

tak sanggup tengok ular tu..geli yang teramattttt!

nur anis said...

pacat, cacing dan ular..ewwww..saya tak suka..geliii..tengok ular tu pun sekali imbas je...huhu

Yellow said...

semua pilihan di atas menggelikan ye cik irfa.... meremang bulu roma den!!!!

Skull Writers said...

hai salam kenal... ;) kalau aku, aku takut pompuan ngorat aku... wkakah

{Pisang kaki}

azieazah said...

Saya benci tikus, lipas.. Cacing ok lagi. Ular pernah pegang... Fearfactor? Oh tidakkk

zino said...

tak boleh joint fear factor jawab nya..

oren said...

akak paaaaaling takut kat lipas..nak2 jenis yg kita sembur ridsect, pastu terbang..eeiiiiiiiiii......................................

Rai Ourkizuna said...

ada katak penah lompat kat kaki aku.. macam nak pengsan aku jerit.. balik kelantan pun penah pacat naik kaki..histeria..hahaha...

aku geli binatang sejuk2 ni..ikan takpe la..hehehe..