Thursday, November 29, 2012

Jangan Menyesal Kendian Hari

hai hai hai..mood adalah celaru tentang banyak perkara tapi sila abaikan je..itu cuma masalah duniawi.okey..hari ni nak berceloteh tentang tajuk:

~Menyesal Dahulu Pendapatan,Menyesal Kemudian Tiada Gunanya~

pernah tak korang menyesal tentang sesuatu?tak kisahlah samada menyesal disebabkan perbuatan @ kata2.

aku bagi contoh simple:

-isteri/suami yang tak menghargai pasangan semasa masih ada..dah mati@bercerai baru nak nyesal tak buat itu,tak buat ini semasa masih bersama dulu

-anak yang menyesal tak buat yang terbaik semasa masih ada ibubapa

sila jawab tanpa banyak soal dah macam kes paksa ni.hehe

9 comments:

Acik Erna said...

Assalam dik..yang kata jangan tu la yang selalu dibuat kan kan

faraherda.razalan said...

Manusia...bila hilang, baru nak hargai. Mmmm...

mama aryan said...

betul tu..x sempat nak balas jasa arwah mak & ayah..rasa sedih sgt

Zuraidah Butang said...

betull..skrg semasa semua masih ada ni lah nak hargai mereka..hehe

Yellow said...

ade tak ko rase nak undur semula mase? kikiki aku tanya semula soklan kat ko wei!!

Irfa said...

#kak erna..
biasa ni,dilarang lagi dibuat
babab tangan tu ;)

#fara..
terlambat sudah..

#mama aryan..
semoga mereka bahagia disana

#zuraidah..
welcome ;)
nak buat apa pun masa masih ada ni la..dah takde nanti,nak bagi apa pun tak boleh dah

#yellow..
tak mo lah..dah penat ;)

Dinas Aldi said...

Ada. Menyesal berjumpa dengan sorang manusia ni.

Tapi kalau tak jumpa dengan dia pun menyesal jugak.

Err boleh tak jawab macam ni :D

Lady Windsor said...

setakat ini tak ingat apa yg boleh dikesalkan sebab saya jenis yang risk taker

Nora Karim said...

tak tau la ni kategori menyesal ke apa... tapi rasa mcm tak puas berbakti pada arwah ayah n mak... ;(