Wednesday, November 28, 2012

~Rabu Tanpa Kata~

opss,..ada yang tanya kat kotak komen
ini buah apa?
jawapannya:Buah Dokong Anak 
hehe

~sekotak besar mak bawak dari kampung~
manis rasanya
^_^

13 comments:

Rai Ourkizuna said...

terkedu tanpa kata.. nak!!!

hahaha...

KM7 said...

sedapnya.....nak juga!
jom join blog list saya

Norhaizan hakim said...

Emmm..kalau kak zan..sebesen boleh habis...

nur anis said...

nak sikit....:)

Irfa said...

#Rai..
alahai rasa bersalah pulak tayang kat blog,dah mak buyung nampak.kalau dekat boleh je pass.

#KM7..
welcome :)

#kak zan..
betul tu kak,balik keje semalam tengok buah ni..ngadap tak sedar bertangkai2 sorang makan

#nur anis..
jauh sangat :)

chekmud said...

buah duku ke nie kak? meh setankai..hihi

jUliANa^sAlLeh said...

cedap!!!!!macam terase kat mulut...acane???hehehe

Yellow said...

Ini tidak adil!!!! Terliur wei!!!

Nieda ramly said...

duku ke dokong?mesti puas makan buah-buah kampung ni.

Nieda ramly said...

Irfa akak dah buka blog baru . terpaksa picasa penuh

faraherda.razalan said...

Aku suke duku! Yummeh!

mama aryan said...

sedapnya..nak sikit

Irfa said...

#chemud..
rasanya dokong,dari kebun ayah
awak balik kg nanti tlg ambikkan lebih2 sikit ye :)

#juliana..
alamak,tak dpt nak tolong :)

#yellow..
pilih keadilan,barulah adil katanya
eh!tetiba :)

#kak nieda..
ayah kata buah dokong,saya pun xleh beza duku ngan dokong ;).ok..blog baru ye..nanti saya terjah

#fara..
bagi aku langsat,duku,dokong sama je ;).adik beradik kot

#mama aryan..
jomlah.dah tinggal tangkai je ni