Wednesday, November 14, 2012

Sekarang Dah Lengkap,kata si Abam

selalunya abam dan adik berdua je
bermain dan bergaduh 
berebut remote
berebut tab


masa baik..ada ketika bergaduh jugak
...kini...

ni gambar petang semalam
jalan-jalan ke Aeon,Seremban2..
ayah takde sebab ayah keje petang

kata abam
'sekarang keluarga kita dah lengkap sebab ada kakak'

hehe

8 comments:

Kakcik Nur said...

Biasalah anak2 - ada buat lawan gaduh, takde dirindu. :)

suterazen said...

Suka tgok dorang leh kumpul suma adik badik..have great time dears.

QasehnyaRania said...

biasala tu..

ciksuami tak da anak2 boleh teman kan;D

~Cik Viva~ said...

ehh...sape yang snap gamba ramai2 tu??..bergambar punye pasal sket lagi nak kena marah ngan amoi promoter tu..huahuahaa

Daddy Ziyyad said...

bergusti adik beradik ialah pengerat kasih sayang..~bahahaha

lienda said...

kakak dah balek,kena tolong umie basuh kain,masak nasi dan yang pasti jaga adek adek....

Rumah Kuning said...

boleh le buli kakak. hehehe

Lady Windsor said...

Ntah nape saya tengok pic abam dan kenit tu macam crepe durian jer..rasa nak makan..mwahahah mayba sebab abam pakai baju kuning kot..adehhh!