Wednesday, December 12, 2012

12.12.12

12.12.12
tiru tajuk DaddyZiyyad ;)
jangan marah ye DZ

tarikh yang cantik
ada yang nak kahwin tarikh ni
bagi yang dah kawin dan sedang mengandung
tak ketinggalan nak bersalin pada tarikh cantik ini
tapi pastikan baby dah cukup bulan untuk bersalin 
macam-macam kan

aku adalah manusia yang buat sesuatu
tak tengok tarikh pun
bagi aku semua tarikh ada keistimewaan masing-masing
tarikh lahir aku 1 Feb-setiap tahun cuti hari Wilayah
tarikh lahir en abe pula 12 Mac
kakak lahir 11 Ogos
abam lahir 11 Jan-sama besday dengan Dato Siti
adik pulak lahir 9 Jan

tarikh nikah 18 November
masa tu tak de pikir tarikh lawa ke tidak
yang penting dapat kahwin
amboi...hehe

apa tarikh istimewa korang pulak?

9 comments:

m.u.l.a.n said...

tarikh lahir, tarikh nikah, tarikh dapat anak.. macam2 tarikh kan..

faraherda.razalan said...

heheheh...smpi ms,121212 tglkan kite!

gerhana luka said...

12.12.12 annversary adik saya ni masa dia kawin dulu tak pikir tarikh pun, tahun ni macam istimewa sikit la.

Nong Andy said...

aku suka tarikh lahir aku sendiri aci tak? hehehe

Nieda ramly said...

betul tu irfa, nak tengok tarikh belasah je.
hari ni pun tak perasan tarikh lawa. masuk blog baru tau . berderet2 org buat entry pasal 12/12/12 hihihi

-Sara- said...

hehe..same entry kita 12.12.12 :)

gadisBunga™ said...

saya sangat suka 25/01 sebab itu birthdate saya!!!

Lady Windsor said...

tarikh anniversary akak ialah 1/12..kira macam senang jugalah nak ingat but for the first time akak lupa tarikh itu baru-baru ni..sedar-sedar hari ni, 1 disember tu memang langsung lupa..tanda apakah itu..??:)

cheqna said...

entah.....hehehehehe