Friday, December 21, 2012

Berita Gembira di Hari Jumaat Yang Mulia

hari ni aku rasa nak senyum sepanjang hari
teringat je tersenyum

Alhamdulillah dan Terima Kasih padaNya
ada 3 berita buat aku gembira hari ini

1-yang ni biarlah rahsia(rahsia kononnya)

2-adik pompuan dah dapat keje setelah sebulan 'tanam anggur'

3-adik lelaki pun dapat kerja baru yang rasanya lebih baik

sebenarnya 2 berita (no 2 dan no 3) tu buat aku lebih gembira
mereka akan lapor diri 2 Jan tahun depan

~semoga senyuman ini berkekalan~ 

9 comments:

Kakcik Nur said...

Syukur Alhamdulillah atas kegembiraan itu. :)

Anamarza Sue said...

Tahniah untuk adik irfa...

ct cheery said...

wah best,tahniah untuk adik2x irfa yeh

Ema Blog said...

Tahniah untuk adik irfa.

Tak salah bertanya pasal kesihatan...korset PB lain dari yg lain kerana adanya FIR...irfa boleh google tentang apa FIR ini...PB juga utk 70% kesihatan dan 30% kecantikan...dan ianya ada.life warranty...

Yunus Badawi said...

Tahniah utk adik2 Irfa. Zaman skrg ni kalau setakat sebulan aje tanam anggur tu kira hebatlah .... ngeeee

~Cik Viva~ said...

tahniah2...smga mereka berjaya!! Pasni boleh belanja mkan besar kat pizza hut

Nick Nashram said...

jumaat best sebab keje separuh hari je :)

Luna said...

Alhamdulillah, tahniah utk semua perkara yang menggembirakan.

tapi nak tahu jugak no.1 tu apa. hehehe

mummY daniSha said...

sayang kakak dekat adik2 ye =)