Monday, December 31, 2012

Hari Terakhir Tahun 2012

Okey..entri ke3 untuk hari ini
memang gila kentang la
padahal entri merepek je pun

31 Disember 2012
hari terakhir dan penutup tahun ini
esok Insya Allah kita akan masuk tahun baru

pandang kembali kebelakang
365 hari telah berlalu sebab belum campur hari ini
2012 ada 366 hari ye sebab Februari ada 29hari
macam2 perkara telah berlaku dalam tempoh tersebut

ada manis 
ada pahit
ada masam
hehe

apapun yang berlaku
hidup mesti diteruskan
selalu bila nak masuk tahun baru
kita mula senaraikan azam baru
aku?
berazam nak selesaikan azam tahun2 yang lalu

antaranya ialah

1)..........................
2)..........................
3)..........................
4)..........................
5)..........................

(rahsia)

hahahaha
jangan marah ye
nanti kena jual

bye bye 2012
welcome 2013

maaf kalau ada salah silap selama aku berblog
jumpa lagi tahun depan

opsss..sebelum itu ada sedikit pesanan
 dari blogger kakak sayang-Kak Erna
kalau korang perasan..blognya ditutup buat masa ini
kak Erna kirim salam buat semua
dia sihat dan 'bercuti sementara' dari menulis

sekian..wasallam

14 comments:

Nieda ramly said...

tertanya2 kenapa Acik erna sunyi sepi. padahal sebelum ni aktif juga.sehari mesti updet .
harap acik sihat2 saja.

Cikgu Ma said...

antara perkara yg saya harapkan utk 2013 selain dilantik menjadi guru DG41, mohon doa agar saya jadi puan ^_^

Nong Andy said...

biar betul tajuk ko tu Irfa.. ingatkan hari ni hari terakhir tahun 2013.. advance sungguh tu haha...

tak apa.. biarlah rasia.. kata lagu Dato siti hehehe...

aku belum fikir apa-apa lagi azam..

sekarang ni kat luar dah riuh rendah jejiran sibuk nak sediakan BBQ ... jap lagi giliran aku pula masak mee hehe..

selamat tahun baru Irfa :)

Irfa said...

#kak nieda..
saya pun duk tertanya2 kemana peginya kak erna.berhari2 kol tak berjawab,
sib baik tadi kol di jawab..kalau tak mau gi terjah depan pintu rumah ;)

#cikgu Ma..
moga impian jadi kenyataan ye ;)
slmt tahun baru dan selamat makan2 ye

#Nong Andy..
hahaha..(malunya)
tapi nong andy sorang je yang perasan..tq sbb bagitau ;)

~Cik Viva~ said...

Izinkan saya meneka azam anda...

Irfa said...

#cikviva..
apa azam?
zam zam al la kazam

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat tahun baru...moga azam anda tercapai.....

zila norazila said...

Hppy nw yer irfa..azam akk thn nie brjela2 hee hee moga smuanye trvpai la kn.

Sweetie said...

SELAMAT TAHUN BARU Irfa!

Yunus Badawi said...

Banyak ke azam yg carry forward tu? hehehe

Slmt tahun baru kpd Irfa. Semoga 2013 lebih baik daripada tahun2 sebelumnya

Mak Piah said...

Irfa:

Selamat Tahun Baru, Irfa.

X MP

m.u.l.a.n said...

Happy 2013...!!! Happy & healthy selamanya..!!

Lady Windsor said...

Irfa dear
Selamat tahun baru...semoga tahun ini lebih bermakna dalam hidup Irfa dan keluarga...

Irfa said...

#rietta..
utk awak jugak
moga 2013 lebih baik ye

#kak zila..
azam mmg kena renew tiap tahun ;)
ada yg tercapai dan ada jugak yang tergapai2..hehe

#sweetie..
u too ;)
selamat tahun baru

#YB..
jap nak kira..adalah dalam 15.haha
moga YB juga berjaya mencapai azam yang diharap2kan

#MP..
tq sudi singgah sini ;)
slmt tahun baru

#mulan..
awak jugak
moga selamat semuanya :)

#kak lw..
tq utk doa itu
saya juga doakan yg sama utk akak