Skip to main content

Burger Bakar Abang Burn

Morning u oll's
hari ni kita berkisah tentang makan
tapi ini kisah minggu lepas
ada dalam draft,baru hari ni nak karang cerita
huhu
layan jelah ye 

sebelum tu nak tanya
korang bersarapan makan apa?
aku sarapan dengan sebiji telur di apit 2 keping roti
walaupun hati meronta2 nak makan nasi lemak
huhu

okey..meh layan gambar Burger Bakar   

ni le rupa burger bakar yg kami order
ini paling rendah la kot
ada yang size lagi tinggi dari yang ini
ambik dari blog ni
sebab sendiri punya gambar adalah blur 

orang lain dah lama makan ni
siap tunjuk gambar kat blog
post gambar kat FB 
tapi aku baru je merasa

apa tu?
ye burger bakar
ni makan kat Burger Bakar Abang Burn
Cawangan Bandar Baru Nilai
aku tak ambik gambar pun masa makan tu
gambar tak terang sangat sebab malam
lagipun malam tu ramai orang
meja banyak penuh
terpaksa kongsi dengan satu pasangan lain
malu la ai nak keluarkan camera ambik gambar
nanti akak tu tanya 'apa nama blog adik?'
adik la sangat..yelah,pasangan tu dah berumur pun
hahaha..gila perasan macam orang kisah pun

ops..nak order pun beratur panjang
membebel jugak dalam hati
'sedap sangat ke sampai nak beratur panjang ni?'
tapi sib baik kejap je burger dia siap
kalau lama..konfem hilang mood nak makan  

abam tengah sabar tunggu order sampai


komen aku tentang burger bakar?
-daging burgernya tebal dan sizenya tinggi bak klcc
-kalau sorang konfem tak abis (kecuali memang kamu tank besar)
-reganya lebih mahal dari buger biasa
-ada macam2 didalam lapisan burger itu(bukan roti dan daging semata)
-ada potongan bawang besar celup tepung
-ada mushroom celup tepung juga
-ada lapisan cheese juga

korang tahu tak..sikenit Hajar kalau nampak lambang MekDonel
dia akan cakap 
'ayah..nak beger,begembira'
macam lawak sapa tah yang sebut 
'beger apa?'dan dijawab 'bergembira'
hahaha.kami selalu gelakkan dia 

okey..sekian review burger bakar terbakar kebabom
*percikan bunga api dimerata-rata*

Comments

Kakcik Seroja said…
Kakcik belum pernah beli beger bako abg burn ni untuk anak2, tapi dah beli bege bako ko-ko (kaw-kaw)... :)
emarieys said…
femes juga burger bakar ni...tp tak cuba lagi
takut saya nk try burger bakar lagi....dh terkena...kt kws rmh saya. kecik jer buger bkr...& tak sedap....tapi dlm hati nak try gak burger bakar kt tpt lain....

comel jer anak...burger bergembira!!
Ummi M.I.M.S said…
kita pun x sempat lagi nak merasa... hari tu tingin sgt masa mengandungkan si Aesya.. sampai ke sudah x dpt.. ptut ler si Aesya skrg air liur dia menjejeh2.. rupanya x dpt mkn berger bakar ni la kot... hahahha
Lady Windsor said…
akak makan mi goreng singgit dan secawan kopi pagi ni, tengah hari karang nak makan buah dan petang nanti mi sup..enuff for today..konon 'die yet' lah ni..kehkehkeh!

ehh comel la lawak kenit tu...beger apa? begembira..hehehe..pandai tau dia!
Kamsiah yusoff said…
dah lama hot beger bakar tp akak tak sekali pun merasa lagi..kesiannn..
NinaAz said…
terliurrrnya tengok burger tuhhh.... :)
Juju said…
Nampak sangat menarik burger itu....
bangsawan nilai said…
irfa,
hari tu diorg ada buat promosi kat situ.
rm 1 je antara kul 10-12 malam.
yg beratur mak ai...panjaaaanng
shida said…
ha.. pagi ni pun mkn burger tp bukan burger bakar la... walaupun hajat hati nak makan nasi lemak.. tp diet nasi punya pasal... terpaksa telan burger... hehehe
Unknown said…
Aku makan burger bakar sendiri je.. Mahal bebenor.. Dasar kedekutt..
QasehnyaRania said…
buat burger sendiri je..hihi

Popular posts from this blog

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')