Friday, January 4, 2013

Mulakan Hari

Assalamualaikum dan Selamat Pagi kawan2
(^_^)

lupakan entri semalam yang agak emo
jom kita mulakan hari yang indah ini
dengan bersarapan Nasi Dagang Gulai Ikan Tongkol
ini gambar sebelum makan ..
sekarang semuanya selamat masuk perut
'emm ..delices' kata si kenit Hajar

Nasi Dagang lauk Ikan Tongkol
rm4

nanti aku stori mori kisah adik aku yang suspect Denggi tu..campur dengan malam tadi,dah 2 malam dia tengah beristirehat kat Kpj Somban..daaa

7 comments:

Acik Erna said...

nak jugak tau perkembangan adik wani

Norhaizan hakim said...

Wah..heayy breakfast..tapi KZ sudah berjanji untuk berdiet tahun ini!

Reply komen @'Tangisan....'
Thanks untuk nasihat tu..KZ akan cuba juga mengorek cerita sebenar dari muhd.

♥cikmOt♥ said...

bestnya nasi tu...
lama tak makan...

skang teringin nak makan nasi berlauk di kelate nung...

Ila said...

moga adik irfa cepat sembuh

faraherda.razalan said...

Aku dah lama tak makan nasi dagang! Aduhai! Sedap tol tgk!

Irfa said...

#kak erna..
ptg semalam lawat dia..doc kata belum konfem denggi.kena ambik darah lagi
tp saya dah suh dia minum air banyak2

#kakzan..
saya pun azam yg sama..bertahan 2hari tak makan nasi..hari ni nampak nasi dagang x boleh tahan.huhu

#cikmot..
nasi dagang yg saya makan tadi tak sesedap nasi dagang yang penah saya makan.tp sebab sifat tak suka membazir..saya habiskan juga

#ila..
aku pun..sian mak ayah duk risau kan dia di kg nun.nak datang jauh..tambah pulak banjir tak surut lagi di kampung w,pun bukan rumah aku kena banjir.harap dah boleh discharge esok

#fara..
apa tunggu lagi,besok pepagi ajak hubby ko sarapan nasi dagang kat luar ;)

QasehnyaRania said...

semoga cepat baik yer...bagi mkn sup ketam