Tuesday, March 5, 2013

Breakfast and Lunch Today

Entri takde kerja
~*~*~*~

My Bekfes today

nasi lemak simple
(katanya nasi lemak tapi tak rasa lemaknya pun)
sambal + ikan bilis + sekeping timun
telur rebus belah 4
rm1.50 sen (kafe sebelah)

dah selamat berkampung dalam perut

and also My Lunch

biskut jagung + kopi
(lama tak minum kopi)
pastu ada member bagi mee sanggul yang digoreng
makan pulak dengan sambal tumis
johor (muar) style katanya
dia risau takut aku tak penah makan
aku cakap 
'ex babysitter dulu johor(muar) jugak
selalu dah makan mee sanggul ngan sambal tumis ni'
selalunya ada orang yang goreng mee tu keras semacam
tapi yang ni lembut dan ranggup je
(maaf gambar takde)


aisey......makan je kejenya
apa cer?

12 comments:

Mak Wardah said...

Irfa ni bagus punya bekfes, ni rasa dah berkampun kat office Irfa...

Mimi Azirah said...

sedapnye nasi lemak

faraherda.razalan said...

RM1.50 porstion tu je? Ishh...

Peh! Sedap mi sanggul. Aku ade je mi sanggul mentah kat umah tu. Blk ni mmg haruslah aku goreng n bt sambal tumis!!! Yummeh!

Chik Att said...

maakan itu ubat stress hahahaha

NinaAz said...

Lamanyaaaa nina xmakan nasi lemakkk. Huuu

NenetPenne (NP) said...

nasi lemak kat kl jarang jumpa yang betul2 berlemak... tapi bagus jugak...rendah lemak katanya..

Papa Mifz said...

macam mana rupa mee sanggul..??

MOKCIK AZWA said...

Oklah tu nasi lemak yang kurang lemak hehehe..

Sweetie said...

Irfa! saya bekenan dgn mug tu... boleh carikan satu tak?

Zareda Norman said...

uiskkk nasi lemak sagt bahaya utk bfast.. Nehi nehi... :-)

Mak Piah said...

NAsik lemak Tiang kah???? :-) My fave tau.

Lady Windsor said...

ishh mee sanggul tu, memang pujaan hati..masaklah apa saja, goreng, berkuah, kering, basah..asalkan mee sanggul memang kegemaran la jawabnya..