Wednesday, March 20, 2013

Rezeki Pagi Rabu

~Assalamualaikum~

dah sarapan?

Pagi ni ada rezki terpijak
Masuk opis dapat call
'teman main masak-masak' di opis lama yang call
ingatkan apa
rupanya suh datang opis ada bekfes katanya
# tq kak..sambal itu sedap macam dulu jugak

hello..apa di dalam?


nasi lemak rupanya


selamat menjamu selera
(^_^)

7 comments:

faraherda.razalan said...

Peh! Sedap! Pagi ni, aku baru berangan nak sarap nasi lemak. Upenye, tak kesampaian. Makcik nasi lemak ketutupan. Hahahaha!

MystoryPic said...

Alhamdulillah.... rezeki..

moga org yg memberi tu rezeki dia bertambah-tambah

makchaq said...

Makchaq pun makan nasi lemak.. beli 1 dan satu lagi ada pegawai belanja.. jadi makan 2 nasik lemak la pagi ni.. tambah 1 donut dan 1 pau.. mana tak body pun macam pau.. he he

cheqna said...

wah sedapnya
cheqna makan nasi minyak ini hari as a bekpes

♥cikmOt♥ said...

bestnya...dpat nasi lemak homemade lagi...ni rasa nak buat nasi lemak jugak pagi esok...erkk..tapi rajin kah???

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. murah rezeki irfa.. semoga murah juga rezeki orang yang memberi.. insyaAllah..

Shamsiah Abdul Rahman said...

Subhanallah.. nikmat nyer..
Errr.. tetiba pulak cacing dlm perut bernyanyi sekali..