Tuesday, April 16, 2013

Anggur @ Zabit ?

bila baca balik entri sebelum ni
ada rasa ingin termuntah
uwek
makanya kita up lagi satu entri
kasi neutral perasaan itu

(^_~)


masa kecik ayah beli yang kaler hijau
so sampai sekarang kaler hijau aku panggil 'zabit'
yang pepel/merah namanya 'anggur'

kenal buah ni?
masa kecik2 dulu kalau demam
ayah belikan oren dalam botol dan 'buah zabit'
yang tak demam menjeling dengan jeles
orang demam mesti dapat layanan first class you 

tahu buah zabit?
anak2 aku panggil 'buah anggur'
orang kampung aku sebut 'grape'

# mood rasa bersalah 
sebab buat korang rasa jijik dan mual dengan entri 'berbau' itu
'maaf kan saya' baca dalam intinasi detektif Conan

9 comments:

  1. ohh..zabit rupanya..kalau JM kenal sebagai anggur ijauje..antara semua tu...JM suka semua janji namanya anggur hee...buruk lantak tak..hhihi

    ReplyDelete
  2. Errr..jap, nakgi baca entri berbau tu...hahaha

    ReplyDelete
  3. suka makan zabit, tapi tak tahan dengan harga, hm~...

    ReplyDelete
  4. Aku tak nah dgr pktn zabit tu beb....

    ReplyDelete
  5. Saya suka yg merah! yang hijau kekadang masam. Memang dodulu... kalau demam memang dapat anggur sebagai makanan tambahan... he..he.. tp saya kalau demam suka donut... my brother pula bila demam minta laici dlm tin... mcm2 kan... kalau demam memang dapat layanan first class nyelah.

    ReplyDelete
  6. zabit ni bahasa arab eh?

    teringat buah topoh..eh gitu eh sebutnya..haha

    ReplyDelete
  7. memang nama dia zabit ek..tak penah dgr lak..sume kaler pon kita panggil anggur je..hehe

    ReplyDelete
  8. salam,
    zabbitt??? Awat pelik sangat name ye?

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)