Tuesday, April 23, 2013

Ending King Of Ambition..malam penentuan

Malam ini
jam 9.00 malam di channel 393 OneHD
adalah malam penentuan

King Of Ambition



apa kesudahan hidup Joo Da Hae
adakah dia akan mati 
@
 menyesal dengan sepenuh hati?


adakah identiti sebenar Ha Ryu akan terbongkar?
atau adakah dia akan meneruskan hidup 
dan bahagia dengan identiti abang kembarnya Cha Jae Woong?

dan adakah dia akan berkahwin dengan Cik Baek?

cik Baek yang 'dingin' tapi berkarisma

maaf ye korang
sekali lagi angin monsun barat Korea datang melanda
kepada anak-anak Umie
malam ni acara bebas
korang boleh sepahkan menan
dari atas sampai bawah tangga
umie tak marah
hahaha


# an-nyong haseyo


Update Kendian:

TQ to Suterazen
nakal le kamu..siap bagi link ye
sekarang aku dah tahu apa ending
tapi tetap jugak nak tengok malam ni.
tak puas sebab skrin pc kecik.hihi

tapi dah tak surprise sebab dah tahu apa kesudahannya
bagi yang tak sabar nak tahu
sila klik sini

Update Lagi:

Joo Da Hae mati akhirnya
tapi aku tak puas hati sebab dia mati dengan senang je
takde pembalasan atas segala perbuatan jahatnya itu
mati sebab komplikasi selepas dilanggar kereta oleh abang tirinya
diselamatkan oleh Ha Ryu masa dilanggar tu
mereka berdua koma tapi Ha Ryu je yang hidup



Ha Ryu rasanya hidup dengan identiti abang kembarnya
(cop jari semua dalam sistem berkomputer dah ditukar)
so dia boleh teruskan hidup sebagai abang kembarnya Cha Jae Woong
cuma tak de la tunjuk dia dengan siapa akhirnya
adakah dia akan bercinta dengan Cik Baek 
@
 jatuh cinta dengan bekas tunang abang kembar dia (tak mungkin kot)


sebenarnya cinta Ha Ryu pada Joo Da Hae cinta sejati
walaupun cintanya tak dihargai oleh Joo Da Hae
Ha Ryu dah suka kat Joo Da Hae sejak kecil lagi

sejak kecil lagi Ha Ryu selalu berkorban untuk Jo Da Hae
rela dituduh pencuri dan dipukul cikgu
dia memang nak jaga Jo Da Hae sampai bila2
dan sanggup berkorban apa saja untuk Jo Da Hae
masuk penjara atas tuduhan membunuh pun sanggup
(buta sungguh kamu ni Ha Ryu) 
tapi moto hidup Joo Da Hae ialah
'saya akan tinggalkan orang dulu sebelum orang tinggalkan saya'
dan
'saya akan pijak orang lain dulu sebelum orang pijak saya'
hebatlah kamu Joo Da Hae
hati kering sungguh
hehe

lepas ni aku akan klik 
je kalau nak tengok ending 

~sekian~

11 comments:

Masya said...

hohoho layan jugak eh, geram kan tgk cerita ni... lg² part joo da hae tu.. mmg muka selamba jer...

tp sy dah tgk kesudhannya kat drama crazy, mmg crazylah kikikikiki....

suterazen said...


As Salam Irfa,

Mlm ni punya tu hat ripit ke apa Irfa? Ku ingat dh abih las episod nya on 4/4 ri tu.

Acik Erna said...

dik..nanti jangan lupa cerita kat sini ye..tak dapat tengok..selalunya belum balik dari kelas mengaji lagi..

Irfa said...

@ Masya..
adoi..Joo Da Hae tu muka suci sangat tapi jahat yg amat.alamak dah tau ending ke?tak nak gugel la sbb feel malam ni.hehe

@ Suterazen..
eh mana ada.ending malam ni,minggu depan Winter the Blows minggu depan ending

suterazen said...


Ku layan Online Irfa. Huhu.Jgn babap aku. Jenis x nyabor...jap eh ku bg link.

http://www.dramacrazy.net/korean-drama/queen-of-ambition/

m.u.l.a.n said...

yezzzaa... moh kita.. geram sunggoh dgn joo da hae tu..

you're the one pon geram.. tengok iris kat kbs jgk.. umah ni 392 & 393 je.. 727 & 728 jgk.. hehehee.. kalo la boleh beli 4 channel ni je..

Rai Ourkizuna said...

hahaha..cayalah umie.. malam ni kami hantar aqil ngan damia sekali..

balik johor aritu adik aku racun aku ngan running man.. sampai skang terigau igau..wakaka..

tifa anvar said...

x prnh tngk cerite kpop nie walau dh jadi 1 trend.

sitiezahim said...

hehehe saya tak suka layan citer tengah airing, sbb sakit ati tak sabar tunggu dia upload..hihi..

:: Cik Viva :: said...

ending macam slow la..patutnye dae he tu mati kena langgar lori je..knapa ha ryu tak kawin je dgn cik baek? hahhh

nea lopah said...

adoiii tak sempat lah akak nk layan cite korea ni. hehe