Thursday, April 11, 2013

Semakan Tempat Mengundi

bila tarikh mengundi?
dengar kata 5 Mei?
betul ke?
# mood teruja
maklumla pertama kali nak mengundi.huhu



aku punya tempat mengundi dekat je
sekolah si anak bujang

kan bagus kalau mengundi kat kampung
ada orang kata 
'ada pihak bagi duit minyak balik mengundi'
so bolehlah balik kampung sekali
sambil nyelam minum air 
hihi

# undi saya adalah rahsia
dan harap kertas undi saya tak rosak
maklumlah kali pertama nak memangkah.hehe

12 comments:

Kesuma Angsana said...

teruja sgt nak mengundi lagi ni !

:: Cik Viva :: said...

kalau undi sila pangkah tau jangan tanda right...haha

m.u.l.a.n said...

selamat ngundi..!!!

jarimanis said...

Hoyee...nak mengundi..mengundi ke..ehehe

Ini bukan kali pertama buat JM tuk mengundi..nampak sgt dh kertu..ehehe

Selamat mengundi Irfa heee

Rumah Kuning said...

ambo kali kedua. teruja jgk nih.

Zareda Norman said...

kk zar mengundi kali kelima ni..

Jangan rosakundi je udah hehehe

Orga said...

tu lah akak,ada jugak dengar ada pihak nak bagi duit, hehe...kalau bagi terima jer, tapi undi tetap rahsia, hehe...

Papa Mifz said...

selamat mengundi nanti yer...:)

Cho Zila said...

akak dah semak.. walaupun dah berapa kali mengundi tetap teruja...

Liza @ Adzriel AB said...

kat sg ramal je..

Rinah said...

Rinah pun kali pertama nak memangkah.. hehe
teruja juga..

tifa anvar said...

sya pn pestaime vote. Nerves je sjk tarikh undi dh umum. Rase cm sya plk brtanding.