Skip to main content

Welcome Back my dear Glitterati

2 minggu lalu
tanpa aku tahu dimana silapnya
nak kata siarkan iklan lain,takde
nak kata click iklan sendiri
aku dengan yakin dan pasti 
yang aku tak buat xtvt tak sihat itu

tapi bila check Nuffnang
status Glitterati ditarik dan menjadi Non Glitterati
sedey seketika..huhu
# rupanya ada beberapa blogger pun tulis yang sama
status kena tarik tanpa tahu apa silap
masa tu aku malas nak tulis
so aku biarkan je 
nak tengok bila dia bagi balik status tu

kecik ati punya pasal..hujung bulan March
tarikh sebenar ialah 29March2013
terus cash out je apa yang ada
tak sempat tunggu 3 angka pun
huhu

Tapi
setelah hampir 3 minggu dia hilang
baru hari ni tiba-tiba dia menjelma
eh!seperti mimpi di siang hari 

ini dia
taraaaaa

15sen?
sebiji gula-gula dapat ke?

welcome back,my Gliteriti
anyway TQ Nuffnang
tapi BE nya mana?
bagi la seketui dua 

(^_~)

Comments

Unknown said…
adalah tu tersilap di mana2 kot Irfa, InsyaAllah lepas ni ada BE..:)
Acik Erna said…
kadang2 kan..nuffnang pun hilang he he
aNIe said…
Irfa dulu status glitterati akak pun ilang... rupanya sbb satu dari blog akak tu akak private kan... lepas perasan kesilapan akak...terus akak buang blog tu dari senarai nuffnang...tinggal yg tiga blog je
Irfa said…
#kak yus..
saja je kak.xdelah stres mana
gempak je lebih ;)

#KakErna..
gitu pun ada?
ada hari dia tak sihat kot.hehe

#KakAnie..
oh itu menyumbang kepada status ditarik ke?saya ada satu blog provate..entri lama2 dulu masa memula ada blog.takkan nak delete kot?sayang la pulak kalau delete
Ratu Hatiku said…
Akk msh xpaham bab2 nie sbb msh baru...
yana M said…
dulu2 pkai gak nufnang..skrg x dah..mls bab x naik2 pon angka tuh..

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')