Wednesday, May 22, 2013

Oklah,Bagi Lah Ko Menang..Nah!Putik Kapas Sebagai Hadiah

pstttttttttttttttttttt
Penah jumpa,orang yang kalau ko citer
ko dapat beli barang dengan rega murah
dia pun kata
'aku beli lagi murah giler'
cakap taknak kalah
dia je yang bagus
entah2 sembang je lebih
kalau betul..bawak aku pegi kedai tu

nak menang sangat kan?
nah ambik putik kapas ni
sebagai hadiah



nak lagi bagus..pakai putik kapas tu korek telinga
pastu berdiri atas meja
puas hati?

jangan baca,takde kaitan ngan korang

# sedap lak pulut kuning cicah rendang daging nih
lalalallala

21 comments:

Kakzakie said...

Bagilah dia menang tak payah susah nak cari putik kapas...

Yunus Badawi said...

eh sama pulak kita pagi ni. Kat rumah ni pun makan pulut kuning cicah rendang daging - beli kat pasar tani ..... ngeeee

HeNRieTTa JoSe said...

Bg jerr la dia mng...

Irfa said...

kan?bagi jelah kat dia menang
nanti ada yg x lena tido.hehe

Irfa said...

ada org sambut bday hari ni
dia la yang bawak pulut kuning tu ;)
semoga makin murah rezkinya

Irfa said...

semalam mmg sakit hati..tp hari ni dah okey ;)

:: Cik Viva :: said...

Emmm...dah biasa situasi mcam ni. Kalau cite memg taknak kalah..huh!!

Kakcik said...

Kakcik call irfa masa kakcikdi KLIA tempohari - tapi tak berangkat...

Irfa said...

CV..
emm biasalah tu
pekakkan telinga je

Irfa said...

kakcik..
la ye ke?maaf sgt2.hp rosak semua no dah hilang
sbb semua save dlm phone bukan dlam simkad
huhu..

t.a.t.a said...

Betul tu, pekak kan telinga, tuli kan minda. Imajin je apa yang dia cakap tu bak angin yang menyambar telinga dan terus lenyap.

Penulisan okay, seronok nak baca, tapi kalau lepas titik atau koma, jarak kan perkataan lagi senang dan seronok nak membaca.

Orga said...

selalu sangat...tapi orang-orang macam ni cepat glamor, pastu jadi bahan. kalau tengah sembang dengan kengkawan, orang macam ni datang, terus tukar topik, saja nak tengok gelagat dia macam mana. dah jadi habit kot, tak boleh nak buat apa dah...

Irfa said...

T.A.T.A..
tq utk komen anda dan terima kasih kerana sudi singgah ;)

ZieMarziah said...

kah3 adoiii sabo je la..amik ko putik kapas tu nak sangat kan hahaha

Rai Ourkizuna said...

ko kan..kalau tak melawak tak sah eh.. hahaha..bagi putik kapas yang dah korek telinga tau..haha..

Irfa said...

Orga..
moga mereka dapat petunjuk.hehe

Irfa said...

Zie..
hadiah paling murah katanya
eh!putik kapas ni ada ketika sgt penting
adalah menjadi amukan azazil bila tak jumpa/abis stok saat diperlukan
hahahaha

Irfa said...

RAI..
aku tengaj gugel borang nak masuk RajaLawak
nanti ko jgn lupa undi aku tau..

Ratu Hatiku said...

hihihi...akk ada jerk jumpa kwn mcmtu... selalu akk ya kan aje apa dia citer.. malas nak layan..

CikPuanHaLia said...

Hehehe..layankan ajer. Bio je dia menang..

ceywie ku said...

saya pong letih nak layan org mcm ni. dia jer yg lebih itu ini. dlm hati sabar jer la ada kawan yg mcm ni. hu hu huuu... ;-)