Wednesday, May 8, 2013

Rindunya


adik aku CV kan balik kampung masa mengundi tu
tadi dia emel aku gambar ni
uwaaaaaaaaaaaaa sedihnya
rindu pada mak ayah
# dengar kata ayah tak berapa sihat..sakit lutut
dan pastinya rindu teramat sangat pada anak dara sulung ku itu
# air mata menitik tak dapat ku tahan
sob sob sob
(~_~)

16 comments:

Daddy Ziyyad said...

sabarlah...buat masa sekarang, fon dulu...ada kelapangan...balik cepat2..:)

Shamsiah Abdul Rahman said...

Happy family..
Doakan yg baik2 sahaja utk kedua Ayah & Bonda.

P/s;
Sweet.. comel anak dara Irfa..

Acik Erna said...

nanti cuti sekolah kakak tak dapat balik ke..kot sekolah dia ada tuisen ke..

Rumah Kuning said...

mesti kakak manja ngan datuk neneknya. takyah sedih2, cuti kan dah dekat.

m.u.l.a.n said...

takpe sbb dekat dgn atok nenek... comel nya kakak... moga ayah & mak tu sentiasa sihat..

Ema Johari said...

anak pun pasti merindui mamanya

LelakiSemalam said...

chomel yer adik...heeee

Orga said...

apsal tak balik sekali akak? boleh berlumba dengan si CV, hehe...

jarimanis said...

atuk ngan nenek rindu kat cucu tu :-)

-Sara- said...

alaa sedehnya..take care..nanti2 blk kg lepas rindu kt dorg ye :)

aizamia3 said...

bila ada masa nanti baliklah..
sementara tu, doakanlah kesihatan mereka di kampung.. ;)

Kakzakie said...

Anak dara yg dibelakang mak-ayah manisnyaaaa. Nampak jenis yg sangat berdikari ni walau masih mentah..

kayyana said...

sdih kn bile berjauhan dgn org org tersyg... sbr ye kak..

Yunus Badawi said...

Jauh ke kampung irfa? Katne?

paridah said...

anak mithali ni yg sgt syg n kasih kpd org tuanya. bertuah ayah bonda irfa...

happyichigo♥ said...

Sabar kak irfa ye...hugs