Wednesday, May 8, 2013

Rindunya


adik aku CV kan balik kampung masa mengundi tu
tadi dia emel aku gambar ni
uwaaaaaaaaaaaaa sedihnya
rindu pada mak ayah
# dengar kata ayah tak berapa sihat..sakit lutut
dan pastinya rindu teramat sangat pada anak dara sulung ku itu
# air mata menitik tak dapat ku tahan
sob sob sob
(~_~)

16 comments:

  1. sabarlah...buat masa sekarang, fon dulu...ada kelapangan...balik cepat2..:)

    ReplyDelete
  2. Happy family..
    Doakan yg baik2 sahaja utk kedua Ayah & Bonda.

    P/s;
    Sweet.. comel anak dara Irfa..

    ReplyDelete
  3. nanti cuti sekolah kakak tak dapat balik ke..kot sekolah dia ada tuisen ke..

    ReplyDelete
  4. mesti kakak manja ngan datuk neneknya. takyah sedih2, cuti kan dah dekat.

    ReplyDelete
  5. takpe sbb dekat dgn atok nenek... comel nya kakak... moga ayah & mak tu sentiasa sihat..

    ReplyDelete
  6. anak pun pasti merindui mamanya

    ReplyDelete
  7. apsal tak balik sekali akak? boleh berlumba dengan si CV, hehe...

    ReplyDelete
  8. atuk ngan nenek rindu kat cucu tu :-)

    ReplyDelete
  9. alaa sedehnya..take care..nanti2 blk kg lepas rindu kt dorg ye :)

    ReplyDelete
  10. bila ada masa nanti baliklah..
    sementara tu, doakanlah kesihatan mereka di kampung.. ;)

    ReplyDelete
  11. Anak dara yg dibelakang mak-ayah manisnyaaaa. Nampak jenis yg sangat berdikari ni walau masih mentah..

    ReplyDelete
  12. sdih kn bile berjauhan dgn org org tersyg... sbr ye kak..

    ReplyDelete
  13. anak mithali ni yg sgt syg n kasih kpd org tuanya. bertuah ayah bonda irfa...

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)