Monday, June 10, 2013

Bye Bye ! Kakak Balik Dulu

Ini kisah Hari Sabtu

Setelah seminggu adik2 dapat manja dan bergomol dengan kakak, tibalah harinya kakak kembali ke kampung, cuti sekolah dah habis (Kelantan buka sekolah hari Ahad).

Naik flight jam 8.00 pagi, sampai Kota Bharu airport, naik bas balik kampung (2jam) sesampainya di stesen bas, mak ayah dah tunggu untuk ambik kakak. Sempat borak ngan mak ayah 1/2 jam pastu naik bas yang sama balik ke airport (2jam balik/2jam pegi) total 4 jam dalam bas sahaja. Demi anak, redha jelah..

Dalam kelam kabut, sib baik dapat flight jam 4 petang (dalam hati, kalau tak dapat pun okey jugak, dapatlah aku bersua mata dengan seseorang .. tapi memang kita merancang, Allah jua yang menentukan. Takde jodoh nak jumpa maybe next time ye)     



'peace yo' 


'love u kakak'
jumpa Raya nanti Insya Allah
belajar elok2 ye

4 comments:

  1. Replies
    1. AIM..
      2 jam dr KB
      agak2 kat mana?
      kuala krai la jawapannya

      Delete
  2. Replies
    1. CV..
      mula2 x nak bagi tapi abam berkorban demi kakak
      dgn janji 'beli beg lain dr Vietnam' huhu

      Delete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)