Thursday, June 6, 2013

Running Man (Lelaki Berlari) : Aku Suka Kim Jong Kook dan Kang Gary

Baca kat sini, Running Man akan datang ke Malaysia September nanti (betul ke tak betul aku tak pasti). Aku bukan nak tunggu diorang kat airport sambil jerit2 bagai histeria bawak sepanduk @ pakai costume Zirafah @ Belalang pun..

Tapi aku suka layan Running Man malam-malam pastu gelak macam mak lampir, hahahaha


Running Man versi kartun
sapa la yang lukis ni
mintak buatkan header blog boleh ke?


Running Man versi manusia

Dalam ahli Running Man 7 orang tu, aku suka Kim Jong Kook dan Kang Gary.

Suka Kim Jong Kook sebab:

-dia sweet walaupun mata sepet amat, bila senyum terus hilang mata. Dan dia sangat perkasa dan tangkas. Ahli lain suka sangat kalau dapat jadi partner dia

Suka Kang Gary sebab:

- dia nampak cam tingtong tapi gelagat dia sangat comel kalau buat muka blur, selalu kena usik dengan Ji Hyo sebab diorang pernah kapel (wah!kalau suka comey aje ye)

Sapa suka Running Man? tak suka ? Takpelah, sambung makan nasi lemak (sambil merungut, kenapa kecik sangat telur rebus ni? potong 4 ke potong 8 ?)  huhu 

15 comments:

  1. Saya peminat Jae Suk. cerdik macam belalang eh kancil. Minat juga dgn Jong Kok si lelaki perkasa tuh. Tapi kalau tetamu perempuan mulalah 'cair' semacam. Menyampah tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. IbuKhalish..
      memula layan RM pun saya minat JAE SUK
      dgn gigi mancungnya tu..hahaha
      ala..dia mmg disuruh oleh pengarah buat cam tu kot
      backing JongKook nampak.hehe
      saja je

      Delete
  2. aku pun suka jae suk.. padahal aku tengok masa dalam pantang je aritu. adik bongsu aku la duk tengok.. aku tompang je.. haha..ni dah tak tengok.. rumah takde asterok la katekan..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. RAI..
      sapa yg memula layan RM pasti akan suka JaeSuk si belalang tu
      aku pun sama..skrg cinta beralih arah
      uwek,muntah

      Delete
  3. Kakcik tengok kalau anak kakcik menonton RM ni, dia boleh terguling2 atas lantai gelak. Maknya ni, tak tahu apa2 pun tentang RM! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KakCik..
      memula dulu setiap episod tgk
      skrg cuma ulangan je yg banyak

      Delete
  4. Alamak tak penah.. kesian akakni dah lama tak tengok korea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ChoZila
      kat you tube pun ada ;)

      Delete
  5. running man ni reality show ekkk? kita tak pernah tengok la. sbb rumah kita takde asteruk, hehe. byk mende yg kami hold dulu sbb duduk rumah sewa kan. eh, brg yg shipping dr nz dulu pun ada yg masih dlm kotak, hahaha....bila la nk dapat rumah sendiri ni. harga rumah makin mahal...ooooppppss, out of topic lak... nggeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inaku..
      ye,realiti show kat OneHD channel 393(astro)
      takpe..pelan2 nanti dh pasang astro boleh la join gelak berjemaah
      rega rumah x penah jatuh,jd kalau ada duit beli rumah.buat aset
      beli keta mahal2..tahun depan nak jual xde harga dah
      eh!out of topic gak.haha

      Delete
  6. semua orang duk citer pasal runnning man...teringin jugak nak nengok...asik tak menyempat jek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lizz..
      memula dulu masa takde astrobeyond tu blur jugak
      org duk citer gelak smpi nak pecah perut,sy duk pk best sgt ke?
      sekarang..tu dia,tersangkut dgn running man xleh buat apa

      Delete
  7. Aku suka Kang Gary :D
    Muka dia lawak siot. hehe

    ReplyDelete
  8. yang tak dpt tgk kat astro, boleh la layan kat TV 2,setiap ahad, pukul 4 ptg. minggu ni baru nak masuk episode ke-3. better late than never huh? LOL!

    ReplyDelete
  9. Kepada yang takde astro, bolehlah layan kat TV 2,setiap ahad, pukul 4 ptg. Minggu ni baru masuk episode ketiga. Better late than never huh? LOL!

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)