Saturday, August 3, 2013

03.08.2013, Genap 15 Tahun Aku DiSini


Lapor diri 03.08.1998 (umur 19 tahun)
Hari ni 03.08.2013 (umur 34 tahun)

genaplah 15 tahun aku kat sini
rasanya banyak masa aku habis di bangunan ni berbanding di rumah
macam2 rupa dan ragam manusia dah jumpa
suka, duka, pahit, manis semua ada
bertemu jodoh juga disini, hihi

Syukur pada Allah
walau tak sehebat mana, tapi sudah tertulis rezki ku disini
maka bersyukurlah seadanya

okey, jom mulakan hari kita dengan 'doa memulakan kerja'


dan akhirkan hari kita dengan 'doa akhir kerja'

moga hari kita dan rezki yang kita dapat diberkati Allah
(^_^)

~promo sikit~
WELCOME TO MALAYSIA AIRLINES

5 comments:

  1. Eh, sama dgn birthday saya...tahun je beza sikit...

    Tahniah, dan juga alhamdullillah, dapat bertahan lama..15 tahun yang penuh cabaran dan pengalaman yang pelbagai, kan?

    Teruskan usaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Aisy Nasiha..
      happy belated besday ye ;)
      ye, 15 tahun yg penuh warna warni
      alhamdulillah masih bertahan hingga kini

      Delete
  2. Replies
    1. KAK ERNA..
      hihi, dah 15tahun kan?
      macam baru semalam je bertegur sapa dgn akak
      tq utk semua kenangan manis kita bersama

      Delete
  3. Apa dah 15 tahun?? saya pulak separuh daripada 15 tahun itu..tapi tetap rasa macam junior..puii

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)