Wednesday, August 14, 2013

Cuci Sawang

fuh fuh fuh
# tiup abuk kat keyboard
maklum lama ber'cotian'
sib baik masih ingat password, hehe

Salam Syawal untuk semua
hari ni baru masuk keje
2 hari cuti tahun
2 hari cuti raya
2 hari sabtu ahad
sambung lagi 2 hari cuti tahun
total bercuti ialah 8 hari
bukan senang nak cuti lama
memang berehat sungguh
makan, tido, makan tido
posa sebulan tu ari se inci pun tak kurang
acaner?

okey, apdet citer raya kendian ye
(^_^)

11 comments:

  1. selamat hari raya irfa
    maaf zahir batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANN..
      selamat hari raya utk awak juga ;)

      Delete
  2. saye pong tok berani lagi nok timbang ni. memey tau berat naik banyok. tak po, pah ni kito pakat2 wak poso 6 deh. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. CEYWIE..
      timbang jugak smbil pejam mata, haha
      x turun x naik tapi menten angka 7 jugak
      uwaaaaaaaaaaaa

      Delete
  3. Selamat sambung kerja.. Lama lama cuti ni mesti nak kena ambil mood dulu, kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. AISY..
      ituler.. pandang kiri kanan tak tahu mana nak mula
      harap mood nak buat keje cepatla datang
      banyak nak kena buat nih

      Delete
  4. akak 2 hari cuti raya,2 minggu cuti sendiri,nak wat caner taska tutup 2 minggu waaaa.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAK LIENDA..
      cuti banyak takpelah
      sy ni dah ujung2 nyawa je belen cuti
      bulan december lambat lagi nih

      Delete
  5. sya punye hari jumaat baru bertolak balik.
    hari isnin start keje.
    lmbtnye hari haji..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. NICK..
      saja la ambik cuti lebih sikit nak elak jem
      tapi............ senin pun jem jugak
      huhu

      Delete
  6. bab timbang menimbang ni yg buat makcik tension. hehehe masa makan tak tension pulak.

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)