Wednesday, August 14, 2013

Cuci Sawang

fuh fuh fuh
# tiup abuk kat keyboard
maklum lama ber'cotian'
sib baik masih ingat password, hehe

Salam Syawal untuk semua
hari ni baru masuk keje
2 hari cuti tahun
2 hari cuti raya
2 hari sabtu ahad
sambung lagi 2 hari cuti tahun
total bercuti ialah 8 hari
bukan senang nak cuti lama
memang berehat sungguh
makan, tido, makan tido
posa sebulan tu ari se inci pun tak kurang
acaner?

okey, apdet citer raya kendian ye
(^_^)

11 comments:

Ann Ishak said...

selamat hari raya irfa
maaf zahir batin

ceywie ku said...

saye pong tok berani lagi nok timbang ni. memey tau berat naik banyok. tak po, pah ni kito pakat2 wak poso 6 deh. ;-)

Aisy Nasiha said...

Selamat sambung kerja.. Lama lama cuti ni mesti nak kena ambil mood dulu, kan?

lienda said...

akak 2 hari cuti raya,2 minggu cuti sendiri,nak wat caner taska tutup 2 minggu waaaa.....

Nick Nashram said...

sya punye hari jumaat baru bertolak balik.
hari isnin start keje.
lmbtnye hari haji..huhu

Irfa said...

CEYWIE..
timbang jugak smbil pejam mata, haha
x turun x naik tapi menten angka 7 jugak
uwaaaaaaaaaaaa

Irfa said...

ANN..
selamat hari raya utk awak juga ;)

Irfa said...

AISY..
ituler.. pandang kiri kanan tak tahu mana nak mula
harap mood nak buat keje cepatla datang
banyak nak kena buat nih

Irfa said...

KAK LIENDA..
cuti banyak takpelah
sy ni dah ujung2 nyawa je belen cuti
bulan december lambat lagi nih

Irfa said...

NICK..
saja la ambik cuti lebih sikit nak elak jem
tapi............ senin pun jem jugak
huhu

Rumah Kuning said...

bab timbang menimbang ni yg buat makcik tension. hehehe masa makan tak tension pulak.