Friday, August 23, 2013

Nasi Lemak + Roti Telur dan Milo Panas, Alhamdulillah

TQ banyak2 untuk yang komen entri sebelum
semua komen amat di hargai

okey, citer lain

3 hari posa
pagi ni balas dendam
sarapan macam tiada hari esok, huhu 

memula ambik nasi lemak
comel sangat
(^_^)

RM 1
nasi+sambal+ikan masin+sehiris telur dadar

cam tak kenyang
orang sebelah makan roti telur

'kak, roti telur satu'

'minum?'

'milo panas ye'


time nak bayar
akak kedai tu kata  
'ada orang dah bayar'

hah!malunya saya
malu sebab orang bayar dah satu hal
tapi paling malu sebab makan banyak, huhu
mesti orang yang bayar tadi terdetik dalam hati
'biar betul pompuan ni,sorang makan macam 2 orang makan'
huhu

kepada orang itu
konfem dia tak baca blog aku pun
terima kasih ye
moga makin murah rezki dan dipermudahkan urusan
# psttt kak erna kenal kot orang tu


10 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki hari Jumaat tu...kalau JM pun nasik lemak cenonet tu mana cukup heeee

    ReplyDelete
  2. Dah alang2 boleh makan tu, pulun ajelah.

    Tiba2 saya terasa lapar pulak ni ...... huhu

    ReplyDelete
  3. Murah rezeki orang tak posa... he he..

    kalau nasik lemak kecik tu makchaq memang selalu makan 2, 3 pun pernah..tapi belanja sendiri la...

    ReplyDelete
  4. uih..sape tu dik..ramai yang akak kenal disana tu he he

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)