Wednesday, September 25, 2013

Rabu Tanpa Kata-Kata

Jangan bersedih, Jangan menangis

Allah kan ada



dan satu lagi
Jangan menangis, Jangan bersedih

blog ko kan HAPPY IRFA
apa makna HAPPY ?
HAPPY is GEMBIRA

ngerti kamu?

dah, pi buat keje




12 comments:

  1. hehehehe,senyum~ g tgk utube.mst happy~ hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. CPR..
      video apa?
      yg pakcik dayus tu ke?
      hehe

      Delete
  2. Happyirfa... happy2kan diri k, kan ada Allah...
    selamat bekerja ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. NITA..
      hehe,betul tu
      kalau sedih ngadu kat Allah
      yang gi ngadu kat blog, kat fb tu pehal?
      takde apa pun.. saja test ;)

      Delete
  3. Replies
    1. SIS SWEETIE..
      takde apa,sapa cari pasal
      orang yang dimaksudkan tak tahu pun apa sebabnya,huhu

      Delete
  4. Positifkan dirii.. semoga semuanya bahagia n berjalan lancar

    ReplyDelete
  5. tak pe pun kalau nak nanges. itu kan cara kita nak lepaskan perasaan. lagi elok menangis dari marah orang kan? menangis dan menangis la. matahari akan muncul nanti.

    ReplyDelete
  6. btul tu... bile ada org jual tali yg utk ikat anak ngn kite tu ada org ckp mcm anjing pulak.. pada yana lakukan lah apa sahaja janji anak kite selamat bersama kite.. kalau rasa mcmtu usaha cara lain plak kan.. kdg kdg g supermarket yana lebih ske dukung je budak budak ni... lg selamat

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)