Wednesday, September 25, 2013

Rabu Tanpa Kata-Kata

Jangan bersedih, Jangan menangis

Allah kan ada



dan satu lagi
Jangan menangis, Jangan bersedih

blog ko kan HAPPY IRFA
apa makna HAPPY ?
HAPPY is GEMBIRA

ngerti kamu?

dah, pi buat keje




12 comments:

Cik Puan Rara said...

hehehehe,senyum~ g tgk utube.mst happy~ hehehe

Irfa said...

CPR..
video apa?
yg pakcik dayus tu ke?
hehe

nita said...

Happyirfa... happy2kan diri k, kan ada Allah...
selamat bekerja ^_^

Kakzakie said...

La Tahzan Innallaha Ma'ana...

Sweetie said...

Apasal!

Aisy Nasiha said...

Positifkan dirii.. semoga semuanya bahagia n berjalan lancar

Irfa said...

NITA..
hehe,betul tu
kalau sedih ngadu kat Allah
yang gi ngadu kat blog, kat fb tu pehal?
takde apa pun.. saja test ;)

Irfa said...

KAK ZAKIE..
tq kak ;)

Irfa said...

SIS SWEETIE..
takde apa,sapa cari pasal
orang yang dimaksudkan tak tahu pun apa sebabnya,huhu

Irfa said...

AISY NASIHA..
dah okey pun

t.a.t.a said...

tak pe pun kalau nak nanges. itu kan cara kita nak lepaskan perasaan. lagi elok menangis dari marah orang kan? menangis dan menangis la. matahari akan muncul nanti.

kayyana said...

btul tu... bile ada org jual tali yg utk ikat anak ngn kite tu ada org ckp mcm anjing pulak.. pada yana lakukan lah apa sahaja janji anak kite selamat bersama kite.. kalau rasa mcmtu usaha cara lain plak kan.. kdg kdg g supermarket yana lebih ske dukung je budak budak ni... lg selamat