Monday, April 7, 2014

Durian vs Timun

'kau ibarat gajah, ku hanya semut merah'
lalalala, lupa lirik

okey, sekarang lagu baru
'kau ibarat durian, ku pula mentimun ulam'

timun, meh aku nak pesan
'ko gelek pun ko luka, di gelek lagiiilah luka'

kadang2 aku fikir
kalau dah timun tu buatlah cara timun
ko takyah lah nak berkeras nak jadi durian
silap haribulan sendiri yang sakit

kan kan kan?

#suara2kecilyangtakdidengari





14 comments:

  1. I suka mentimun berulam jantung, yang benornya...mentimun ni lagi banyak gunanya dari durian, so hargai la diri mu itu. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. MUMMY JJ..
      timun tu diparut, tumbuk cilipadi, buh temopyak dan budu sikit, sedap weh

      Delete
  2. timunpun sodap.. tapi akak suka makan durian..

    ReplyDelete
    Replies
    1. CHO ZILA..
      sy boleh makan durian mentah 2 ulas je
      lebih nnti boleh muntah
      hihi, tp sy suka tempoyak, stok wajib ada kt umah

      Delete
  3. dah agak dah. ni mesti ade isu / kes kat tempat kerja ni. (lepas tengok label entry ni). hehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. UNI..
      eh pandainya dia teka, hihi
      emm * no komen*

      Delete
  4. MONO;OG NI MESTI SUARA HATI IRFA YG TERPENDAM KAN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAK PARIDAH...
      sesekali mmg gitu ler, angin kus kus

      Delete
  5. durian campur budu & cili, pastu cicah ngan timun...pehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. CV..
      bila nak buat? dah lama x makan
      modal ciput je tuh, beli timun je
      budu nanti bawak tau, tu hari dah pesan x bawak pun, huhu
      temopyak dah ada

      Delete
  6. Tunggu deroyan tu jadi tempoyak.. kita genyeh dgn timun

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAK ZAR..
      eh betullah kan?
      durian pun lama2 nnti jd tempoyak jugak kan?
      takkan selamanya dia di panggil durian
      *dalam maknanya tu*

      Delete
  7. tak jugak kak sebab timun pun nak jadi hero..

    ReplyDelete
    Replies
    1. SARAH..
      boleh je nak jd hero, tp jgn melampau smpi menyusahkan diri sendiri

      Delete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)