Monday, June 23, 2014

Pause Kejap

hari ni banyak nak citer
tapi lepas tengok video pasal 'anak syurga' yang di kurung tu 
hilang semua ayat yang aku nak karang
nyesal pun ada sebab tertengok video tu
# yang tak tahu pasal ni, sila gugel sendiri
banyak blog dok kupas, duk komen, duk kutuk
so aku malas nak ulas lagi dah
apapun aku doakan yang terbaik untuk anak malang itu
 Adik Muhammad Firdaus Dullah
moga yang terbaik untuk kamu 

kalau korang nak tahu apa jadi kat bazaar semalam
esok jelah aku citer ye

* tarik nafas, hembus, sedih sangatlah rasa hati ni*



12 comments:

  1. rasa nak sekel aja kepala mak dia..
    FB tau, nak daftar anak OKU, tak tau!

    ReplyDelete
  2. Bru tgk video tu td..tk snggup nk tgk sebenarnya...huhu

    ReplyDelete
  3. ifa..it makes me cry the whole day and nite semalam...dan ari ni jgk...renungan mata nye yg sgt pure dan genuine pd pegawai imigresen sambil tersenyum sambil mengesot2 dlm keadaan yg amat daif tu yg akak teringat2 sgt..bersyukor dia dijumpai oleh pihak imigresen..

    ReplyDelete
  4. Semoga Allah terus memelihara anak itu....

    ReplyDelete
  5. Terkejut tgk berita hari tu. ya allah apalah punya ibu sanggup buat anak sendiri mcm tu

    ReplyDelete
  6. kak ni video kezaliman manusia mmg xsuka buka tengok sbb terkesan sgt dihati hingga terganggu fikiran berhari-hari...

    ReplyDelete
  7. macam mana bisness? semoga sukses

    ReplyDelete
  8. Memang sedih, kak yus pun menitis air mata tengok video tu.

    Tak nak komen panjang, tak tahu citer sebenar, apa pun alhamdulillah dia sekarang dah berada dalam keadaan yang lebih baik. Semoga akan terus baik dia kan Irfa.

    Semoga biz Irfa berjaya ya...

    ReplyDelete
  9. aku tak sanggup tengok.. gambar pun aku dah teringat ingat sampai ni..

    mak buyong emo~!..

    ReplyDelete
  10. tak sanggup nak tengok video..baca berita je dah sedih. moga Allah melindungi anak tak berdosa ini..

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)