Monday, July 14, 2014

GA di Tutup, Pemenang Akan Di Umumkan

Salam Ramadhan ke 16 dan Happy Monday

GA oleh HappyIrfa dah pun ditutup
Setakat ini ada 27 jawapan
ada yang jawab dengan tepat
ada yang macam tak pasti
tapi selagi ada sebut 'jawapan' tu, masih di kira betul, hihi
tq sebab sudi join

nanti free aku umumkan pemenang ye
today sibuk sikit 

(^_^)

Update:
SEMUA YANG JAWAB ADA SEBUT PERKATAAN 'ROTI JOHN'
DIKIRA MENANG
JAWAPAN PALING TEPAT OLEH BloggerPetakBunga
# roti john tu tertinggal, lupa bawak balik, huhu



16 comments:

  1. Harap2 Jm menang sbb x pernah menang mana2 contest lg nih heee

    ReplyDelete
  2. So... roti john ke?
    Kakak tengok tapi tak teka sebab tahu mesti salah :)

    ReplyDelete
  3. yeeeayy mrs menang! nak tinggal add kat sini ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mrs smile..
      haah, tggal komen, yg ada alamat sy tak publish ;)

      Delete
  4. eh aku kira menang gak ke? hahaha

    ReplyDelete
  5. komen sy tak approved...hukhukhuk

    ReplyDelete
  6. tahniahnyer tuk pemenang contest GA yg hebattts nih., ehHHHee

    ReplyDelete
  7. Tak sangka jadi pemenang gak....hihi. TQ Irfa....:)

    ReplyDelete
  8. tahniah tahniah kepada semua termasuk u, tup tup buat GA.

    ReplyDelete
  9. alaa... nak ler jugak kad raya... huhuhuuu :D

    ReplyDelete
  10. Wah x tau pun ada contest. Tahniah la kepada pemenang.

    Psst...nak sampul duit raya jugak....

    ReplyDelete
  11. Wah x tau pun ada contest. Tahniah la kepada pemenang.

    Psst...nak sampul duit raya jugak....

    ReplyDelete
  12. tak sangka saya menang gak..first time ni!

    ReplyDelete
  13. h..ha.. kita ke menang? dpt roti john ke? hihi..

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)