Monday, July 14, 2014

GA di Tutup, Pemenang Akan Di Umumkan

Salam Ramadhan ke 16 dan Happy Monday

GA oleh HappyIrfa dah pun ditutup
Setakat ini ada 27 jawapan
ada yang jawab dengan tepat
ada yang macam tak pasti
tapi selagi ada sebut 'jawapan' tu, masih di kira betul, hihi
tq sebab sudi join

nanti free aku umumkan pemenang ye
today sibuk sikit 

(^_^)

Update:
SEMUA YANG JAWAB ADA SEBUT PERKATAAN 'ROTI JOHN'
DIKIRA MENANG
JAWAPAN PALING TEPAT OLEH BloggerPetakBunga
# roti john tu tertinggal, lupa bawak balik, huhu



16 comments:

Jari Manis said...

Harap2 Jm menang sbb x pernah menang mana2 contest lg nih heee

Kakzakie said...

So... roti john ke?
Kakak tengok tapi tak teka sebab tahu mesti salah :)

mrs.smile said...

yeeeayy mrs menang! nak tinggal add kat sini ke?

Irfa said...

mrs smile..
haah, tggal komen, yg ada alamat sy tak publish ;)

Rai Ourkizuna said...

eh aku kira menang gak ke? hahaha

:: Cik Viva :: said...

komen sy tak approved...hukhukhuk

Wak Gelas said...

tahniahnyer tuk pemenang contest GA yg hebattts nih., ehHHHee

Syuhada Salleh said...

tahniah !

Yusmawati Paiman said...

Tak sangka jadi pemenang gak....hihi. TQ Irfa....:)

Nastyna said...

tahniah tahniah kepada semua termasuk u, tup tup buat GA.

zurasayang77 said...

alaa... nak ler jugak kad raya... huhuhuuu :D

Ibu Lala said...

Wah x tau pun ada contest. Tahniah la kepada pemenang.

Psst...nak sampul duit raya jugak....

Ibu Lala said...

Wah x tau pun ada contest. Tahniah la kepada pemenang.

Psst...nak sampul duit raya jugak....

Sal Bee Yah said...

tak sangka saya menang gak..first time ni!

PetakBunga said...

h..ha.. kita ke menang? dpt roti john ke? hihi..

Syuhada Salleh said...

opppss..salah rupanya..tahniah!