Thursday, August 28, 2014

Makan2 Penutup RAYA

Emm, serba salah nak letak tajuk
nak kata Open Raya, syawal dah pun habis
Tapi disebabkan kami memang belum buat majlis Raya
so buat jugaklah ala kadar
orang kata
'better late than never'
gituuuu

sebelum start majlis
BigBoss bagi ucapan sepatah dua kata
dan mendoakan juga utk 'family kami' ex MH370 & MH17
AlFatihah


Antara menunya ialah:



eh! cantiknya agar2 kaler hijau ngan merah tu
sapa lah yang buat ye?
ehem ehem ehem

cantik sangat kan?
up gambar lagi satu kali, hahaha
* sila tahan muntah ye*


buah-buahan tempatan pun ada
belen kuih raya juga jangan di lupa
elakkan pembaziran 

dan ini antara makanan yang aku makan
# kan aku cakap 'antara'
yang lain tak payahlah tunjuk, haha



lepas makan, rasa ngantuk
acaner tuh?


11 comments:

  1. siap ada tagging lagi...bagus..hehehe

    ReplyDelete
  2. AKHIRI SYAWAL DGN MAJLIS KENDURI MAKAN2 YA..SEDAP SEMUA TU...

    ReplyDelete
  3. Tido jer ubat dia tu sis...lain2 ubat kompom tak mujarab...meriah jugak yer sambutannya...mcm2 makanan ada...

    ReplyDelete
  4. I asyik nak longotng beratus kali setiap kali nampak gamabr setiap kali tu berkobar nak buat, tapi tak terbuat2 lagi ni. btw cantik sangat agar2 merah hijau tu :)

    ReplyDelete
  5. Meriah.. sbb rmai staff n mknan pom byk..

    ReplyDelete
  6. siap ada label rojak buah.. hahaha...

    ReplyDelete
  7. Siap berlabel! dah macam restoren...hahaa

    ReplyDelete
  8. ya memang menyerlah merah dan hijau itu...;)

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)